Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Seimo etikos sargams perduota nagrinėti Viktoro Pranckiečio deklaracijas

 
2017 12 20 12:24
Viktoras Pranckietis./
Viktoras Pranckietis./ Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Vyriausioji tarnybinės etikos komisija (VTEK) nusprendė pranešimą dėl Seimo pirmininko Viktoro Pranckiečio galimų pažeidimų perduoti nagrinėti Seimo Etikos ir procedūrų komisijai (SEPK).

Kaip praneša VTEK, gautas kreipimasis iš naujienų potalo „15min“ žurnalisto, kuriame teigiama, esą, Seimo pirmininkas privačių interesų deklaracijoje vėlavo nurodyti duomenis apie savo sutuoktinės žemės nuomos sandorį, sudarytą su UAB „Biomasės centras“. Esą, sandoris galėjo būti sudarytas dar iki 2016 m. rudens, tačiau politikas jį deklaravo 2017 m. lapkričio pabaigoje. Taip pat pranešime teigta, jog Seimo pirmininkui galėjo kilti interesų konfliktas Seime teikiant Dirvožemio įstatymo projektą, rašoma pranešime spaudai.

Pranešime pateikta papildoma aplinkybė dėl galimo interesų konflikto, tačiau teisės aktai nesuteikia VTEK įgaliojimų vertinti Seimo narių veikos atitiktį pareigą nusišalinti įtvirtinančioms Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatoms. Šis teisės aktas numato išimtį, jog minėtąją pareigą apibrėžiančios jo nuostatos (11 straipsnis) Seimo nariams taikomos tiek, kiek viešųjų interesų viršenybės neužtikrina Seimo narių veiklą reglamentuojantys teisės aktai. Seimo narių prievolę vengti interesų konflikto ir pareigą nusišalinti reglamentuoja Seimo statutas (18 straipsnis). Iškilus interesų konfliktui, Seimo nariai privalo elgtis taip, kaip nurodo šis statutas bei SEPK ir VTEK rekomendacijos. Gavusi pranešimą, kad kuris nors Seimo narys savo veikloje nevykdo Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo ir Seimo Statuto reikalavimų, SEPK turi teisę atlikti šio Seimo nario veiklos tyrimą.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"