Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Seimas imasi „Lietuvos geležinkelių“ pertvarkos

 
2018 09 13 18:42
Alinos Ožič (LŽ) nuotrauka

Seimas pradėjo svarstyti bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ pertvarką.

Seimas ketvirtadienį po pateikimo priėmė svarstyti Geležinkelių transporto kodekso pataisas, numatančias pokyčius „Lietuvos geležinkeliuose“ .

„Strateginė Lietuvos įmonė neabejotinai išliks valstybės rankose, tačiau taps skaidresnė, finansiškai stabili ir lengviau valdoma. Ji geriau užtikrins geležinkelio vežėjų teisių ir interesų apsaugą ir, tikėtina, duos didesnę grąžą valstybei“, – pristatydamas permainas, žadėjo susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

„Apsisprendėm, kad reforma turi būti minimali, kad išsaugotume „Lietuvos geležinkelių“ finansinį atsparumą, nes turime konkuruoti su vertikaliai integruotomis rytų kaimynėmis – tiek Baltarusijos, tiek Rusijos geležinkeliais, ir dėl nacionalinio saugumo reikalavimų turime turėti kuo stipresnę nacionalinę įmonę, kad toje konkurencinėje kovoje ji nepralaimėtų ir nesusilpnintų mūsų valstybės, nes turime Kaliningrado tranzitą, kurį turi užtikti valstybinė įmonė „, – kalbėjo jis.

Vietoj trijų „Lietuvos geležinkelių“ direkcijų (Keleivių, Krovinių vežimo ir Geležinkelių infrastruktūros) planuojama įsteigti tris naujas bendroves, kurių akcijas valdytų „Lietuvos geležinkeliai“. Pastarosios įmonės visos akcijas ir toliau valdytų valstybė.

R. Masiulis pareiškė, kad nepertvarkant „Lietuvos geležinkelių“, Briuselis prieš valstybę gali pradėti pažeidimo procedūrą.

Naujam „Lietuvos geležinkelių“ veiklos modeliui šių metų gegužę pritarė Vyriausybė. Pertvarkant įmonę, pavyzdžiu pasirinkta Vokietijos geležinkelių reforma.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"