Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATALŽ RENGINIAI
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Saulius Skvernelis: konkuruojant su Rusijos uostais Lietuva turi būti proaktyvi

 
2017 04 04 9:00
Rasos Pakalkienės (LŽ) nuotrauka

Konkuruodama su Rusijos uostais dėl krovinių Lietuva turi elgtis proaktyviai, sako premjeras Saulius Skvernelis.

„Natūralu, kad Rusija turi geopolitinių ir ekonominių interesų skatinti savo uostus ir kalbant apie naftos produktų krovą ir transportavimą, jie bando eiti per ekonominę prizmę ir sudominti Baltarusiją ir natūraliai skatinti savo uostus. Šitoje konkurencinėje kovoje turime būti aktyvūs, proaktyvūs. Tą ir daro tiek „Lietuvos geležinkeliai“, tiek „Klaipėdos nafta“, galvodami apie savo ateities rinkas. Manau, kad šitų dviejų valstybės įmonių uždavinys yra daryti viską, kad būtų kuo daugiau klientų. Tai labai svarbu mūsų šaliai, mūsų ekonomikai“, – antradienį interviu LRT radijui kalbėjo premjeras.

Rusija ir Baltarusija jau daugiau nei pusę metų nesutaria dėl dujų kainos, o Maskvai apribojus naftos tiekimą Baltarusijai, pastarosios naftos perdirbimo gamyklos beveik visus degalus parduoda vietos rinkoje ir nebeveža jų per Klaipėdą. Dėl to „Klaipėdos naftos“ sausį-vasarį perkrovė 23 proc. mažiau naftos produktų nei pernai tuo pat metu, o „Lietuvos geležinkeliai“ jų pervežė net 63 proc. mažiau.

Valstybės saugumo departamentas (VSD) taip pat pažymi, kad Rusijos ir Baltarusijos nesutarimai dėl naftos tiekimo neigiamai veikia Lietuvos bendroves. Be to, departamentas atkreipia dėmesį, kad Rusija taip pat spaudžia Baltarusiją, kad ši už geležinkelių tarifų nuolaidas vežtų naftos produktus į Rusijos uostus.

Klaipėdos jūrų uostas per pirmus du šių metų mėnesius perkrovė 6,841 mln. tonų krovinių – 5,1 proc., daugiau nei pernai sausį-vasarį, kai uosto krova siekė 6,508 mln. tonų.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"