Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATALŽ RENGINIAI
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Rusija kaltina Lietuvą dėl rusiško kanalo persekiojimo „pajungus švedus“

 
2016 01 14 19:30
AFP/Scanpix nuotrauka

Rusija kaltina Lietuvą siekiant išstumti „RTR planeta“ ir kitą rusišką žiniasklaidą iš šalies ir tam pajungus švedų teisėsaugą.

Užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius pabrėžia, kad siekiama išstumti ne žiniasklaidą, o karo propagandą.

„Šį žingsnį vertiname kaip oficialaus Vilniaus visiškai žalingos praktikos tęsinį, siekiant išstumti iš šalies rusiškas žiniasklaidos priemones“, – žurnalistams Maskvoje pareiškė Rusijos Užsienio reikalų minsiterijos atstovė spaudai Marija Zacharova, ketvirtadienį dalyvaudama spaudos konferencijoje Maskvoje.

„Be abejonių, ši politika prieštarauja esminiams tarptautiniams žodžio ir žiniasklaidos laisvės standartams. Dabar jau imtasi politikos persekiojant rusišką kanalą, kuris registruotas Švedijoje, pajungti ir švedus“, – pridūrė ji.

„Vadovaujamės įstatymais ir norime išstumti ne žiniasklaidą, o karo propagandą, – BNS sakė Lietuvos diplomatijos vadovas L.Linkevičius. – Tokie pasisakymai tikrai dvelkia demagogija, kaip ir tos laidos savo turiniu.“

Tuo metu M.Zacharova tikino, kad Rusija „stebės Stokholmo reakciją“.

Švedijos transliavimo komisija perdavė švedų policijai informaciją apie Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) nustatytą karo ir neapykantos kurstymo atvejį rusiškame televizijos kanale „RTR Planeta“. Šis kanalas registruotas Švedijoje.

LRTK pernai gruodį nustatė, jog lapkričio 29 dieną transliuotoje laidoje „Sekmadienio vakaras su Vladimiru Solovjovu“ buvo pakartotinai kurstomas karas ir neapykanta ir taip pažeisti Lietuvos įstatymai. Komisija įpareigojo visus Lietuvoje veikiančius retransliuotojus „RTR Planeta“ metams perkelti į papildomai apmokestintų kanalų paketus.

Dėl įstatymų pažeidimų „RTR Planetos“ retransliacijas komisija jau buvo uždraudusi retransliuoti Lietuvoje pernai nuo balandžio iki liepos vidurio.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"