Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATALŽ RENGINIAI
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Reakcija į skandalus – šmaikštūs siūlymai

 
2016 09 07 14:38
DNB banko iliustracija

Pastaruoju metu į Lietuvoje kylančius skandalus dėl galimai neteisėtos veikos su humoru reaguoja kompanijos, teikdamos šmaikščius siūlymus.

Antradienį socialiniame tinkle „Facebook“ DNB bankas paskelbė siūlymą dėl būsto paskolos. Įraše skelbiama: „Paskolos be gražaus įpakavimo!“ Pridėtas ir vaizdas – butelio dėžutės su užrašu: „Paskola, kurios nereikės slėpti butelio dėžutėje!“

Siūlymas pasirodė po buvusio Liberalų sąjūdžio lyderio Eligijaus Masiulio paskelbto prisipažinimo esą iš „MG Baltic“ viceprezidento Raimondo Kurlianskio jis ėmė ne kyšį, bet paskolą nekilnojamam turtui Nidoje įsigyti. Įtariamas kyšio ėmimu politikas teigė gautus pinigus įsidėjęs į alkoholinio gėrimo dėžutę, kuri buvo jo automobilyje.

Socialinio tinklo naudotojams toks DNB banko humoras pasirodė vertas dėmesio. Jie spaudė „patinka“, „šypsenėlė“, „širdutė“, linksmai komentavo. Per tris valandas daugiau kaip septyni šimtai „Facebook“ naudotojų teigiamai reagavo į šmaikštų skelbimą.

Rugpjūčio pabaigoje, kai visuomenę šokiravo Lietuvos kariuomenės sutartis su bendrove „Nota Bene“ dėl brangių virtuvės reikmenų įsigijimo, su humoru reagavo prekybos tinklas „Lidl Lietuva“. Socialiniame tinkle „Facebook“ pasirodė siūlymas virtuvės įrankius pirkti 20 kartų pigiau ir atitinkama iliustracija, įdėta grotelėmis pažymėta frazė „NeKaroMetai“.

Šis šmaikštus skelbimas sulaukė daugiau kaip tūkstančio paspaudimų „patinka“, „šypsenėlių“ ir „širdučių“. Komentatoriai gerai vertino originalią komunikaciją, greitą reakciją į įvykį, rašė apie „KAM trolinimą“ ir kitas replikas.

Kaip dažnai būna, ir vienu, ir kitu atveju socialiniuose tinkluose pasirodė daug humoristinių memų tomis temomis.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"