Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAMULTIMEDIJA
LIETUVA

R. Masiulis: išvengti EK baudos būtų reikėję dar poros metų

 
2017 10 10 17:37
Alinos Ožič (LŽ) nuotrauka

Europos Komisijos baudos „Lietuvos geležinkeliams“ būtų buvę galima išvengti, jei Lietuva turėtų bent porą metų ir būtų parodžiusi, kaip keičiasi geležinkelių bendrovė bei jos santykiai su kaimynais, tikina susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Eurokomisarei Margrethei Vestager pareiškus, kad Lietuva „iki paskutinės minutės“ turėjo galimybę ieškoti sprendimo ir išvengti baudos, R. Masiulis tikina, kad tai buvo daugiau teorinė, o ne reali galimybė, mat visi skaičiavimai ir vertinimai jau buvo atlikti.

„Byla buvo jau praktiškai baigta, analizės atliktos, mes darėme paskutinius bandymus, dar kovo mėnesį pasiūlėme atstatyti Rengės ruožą, jei tai netiko, nežinau, kas būtų“, – žurnalistams antradienį sakė R. Masiulis, kuris iki šiol vieną kartą buvo susitikęs su M. Vestager.

Anot jo, Lietuva sulaukė EK siūlymo pertvarkyti bendrovę, dabartinė geležinkelių vadovybė būtent tai ir daro, tačiau norint išvengti baudos, pritrūko laiko.

„Mes prasilenkėme laike, mes laiko turėjome tiesiog per mažai, jei dar būtų galimybė laukti ir tęsti tą bylą dar porą metų, būtume parodę kaip keičiasi bendrovė, kaip keičiasi mūsų santykiai su kaimynais, kurie yra įsiskaudinę, kurie dėl nuoskaudos, o ne dėl pačio geležinkelio fakto“, – tikino ministras.

R. Masiulis pripažįsta, kad buvusi geležinkelių vadovybė netinkamai informavo partnerius apie tai, kodėl išardytas kelias į Rengę. Anot ministro, ar ruožą reikėjo išardyti, turi spręsti techniniai ekspertai.

„Vienas yra techniniai dalykai ir jų esmė, o kitas yra jų pristatymas, ką aš turiu omeny, agresyvus ir neišmintingas elgesys, jeigu netinkamas ruožas, buvo pasirinktas netinkamas to pristatymo būdas“, – tikino ministras.

Vilniuje viešinti M. Vestager antradienį pareiškė, kad Lietuva iki paskutinės minutės turėjo galimybę rasti sprendimą ir išvengti 27,87 mln. eurų baudos „Lietuvos geležinkeliams“.

R. Masiulis praėjusią savaitę teigė, kad 2016 metų pabaigoje pradėjusi dirbti Vyriausybė neturėjo laiko ir galimybių išvengti EK baudos.

EK praėjusią savaitę paskelbė, kad „Lietuvos geležinkeliai“ neteisėtai apribojo konkurenciją, 2008 metais išardę bėgius iš Mažeikių į Rengę Latvijoje. Lietuva taip pat įpareigota ištaisyti pažeidimą – atstatyti bėgius arba imtis kitų priemonių konkurencijai atkurti.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJETaisyklės
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"