Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATALŽ RENGINIAI
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Prezidentūroje – vaikų verdiktas socialinio verslo idėjoms

 
2017 11 17 17:51
Prezidentūroje - vaikai. 
Prezidentūroje - vaikai.  Organizatorių nuotraukos

Socialinio verslo idėjas vertinti gali ne tik profesionalūs ekspertai, bet ir vaikai. Dešimt 7 – 12 metų amžiaus vaikų penktadienio popietę Prezidentūroje prisidėjo atrenkant konkurso „Už ryšį, kuriuo galiu pasitikėti“ finalininkus, pateikusius geriausias idėjas, kaip užtikrinti vaikų saugumą internete.

Iš viso antrajame organizacijos „Reach for Change“ konkurso „Už ryšį, kuriuo galiu pasitikėti“ etape savo socialinio verslo idėjas pristatė 10 atrinktų konkurso dalyvių, rašoma pranešime spaudai.

Kai kurie konkurso dalyviai į renginį Prezidentūroje atkeliavo net iš užsienio šalių. Ieva Valančiūtė specialiai savo idėjos pristatymui atvyko iš Prancūzijos, kurioje šiuo metu gyvena bei mokosi. Tuo tarpu Didžiojoje Britanijoje gyvenanti Irma Surgett savąją socialinio verslo idėją pristatė teletiltu.

Iš aštuonių ekspertų ir dešimties vaikų sudaryta komisija nusprendė, kad labiausiai į konkurso finalą verti patekti ne trys, o net keturi dalyviai: Darius Juravičius, Reda Rukienė, Ieva Valavičiūtė ir Žilvinas Mažeikis.

Vertindamas dalyvius, kiekvienas komisijos narys turėjo po vieną lygiavertį balsą, o vaikai – vieną bendrą. Tarp komisijos narių buvo TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas, Vaiko teisių apsaugos kontrolierė Edita Žiobienė ir kiti.

„Komisijai teko itin pasukti galvą, atrenkant geriausių idėjų sumanytojus. Neabejoju, kad jos visos prisidės prie teigiamų pokyčių internete atsiradimo – mums tai ypač svarbu“, – teigė A. Baranauskas.

Geriausios socialinio verslo idėjos konkurso nugalėtojas bus paskelbtas jau kitą savaitę, lapkričio 22 d., Švedijos ambasadoje. Jam bus įteiktas „Tele2“ įsteigtas 20 tūkst. eurų prizas, skirtas socialinio verslo idėjos realizavimui, bei suteiktos profesionalų konsultacijos.

Šiųmetę „Reach for Change“ organizuoto konkurso temą padiktavo visuomenėje opi problema, kurios mastą atskleidė „Tele2“ užsakymu atliktas 9 – 14 metų vaikų elgesio internete tyrimas. Jis parodė, kad kas trečias vaikas internete teigia patyręs patyčias, kas antras išsigando virtualioje erdvėje aptikto smurto proveržio, o vienas iš dešimties leidosi į kalbas su nepažįstamaisiais.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"