Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Prekybos tinklai tikina nerenkantys perteklinės informacijos apie klientus

 
2018 08 16 13:17
pixabay.com nuotrauka

Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai pradėjus tikrinti, ar didieji prekybos tinklai ir vaistinės tinkamai renka ir tvarko asmens duomenis, prekybininkų atstovas tikina, kad  asmens kodas ir kiti duomenys nėra renkami, o visa surinkta informacija tvarkoma pagal naują europinį reglamentą.

„Esu įsitikinęs, kad didieji ir mažieji prekybos tinklai tinkamai įgyvendina naujojo europinio reglamento nuostatas. Asociacijos narių buvau patikintas, kad dar iki reglamento įsigaliojimo nebuvo renkami nereikalingi duomenys, prekybos tinklai surinktų duomenų neidentifikavo su konkrečiu asmeniu“, – BNS sakė Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdomasis direktorius Laurynas Vilimas

Anot jo, teikdami lojalumo korteles, prekybos tinklai nesusieja jų turėtojų su konkrečiu asmeniu, o tik nori turėti informaciją apie apsipirkimo tendencijas.

„Kortelės esmė yra, kad per ją gauti duomenys, apsipirkimo istorija, padeda kortelės turėtojui pateikti tinkamiausius ir labiausiai personalizuotus pasiūlymus. Niekas iš mūsų įmonių neturi tikslo rinkti ir tvarkyti duomenis, identifikuojančius konkretų asmenį“, – tikino L. Vilimas.

Prekybininkų atstovas vylėsi, kad duomenų apsaugos inspektoriai, patikrinę prekybos tinklus, galės pateikti konstruktyvių pasiūlymų ir rekomendacijų.

„Jeigu įvyktų klaidų, netyčinių atvejų, nesusižiūrėjimų, svarbu, kad iš institucijų būtų geranoriškumas, kad nebūtų puolama bausti ir smerkti, o būtų duota laiko pasitaisyti. Reikia suprasti, kad nesusipratimų gali pasitaikyti, tačiau jų nereikėtų traktuoti piktybiškai. Jei tai kartojasi, tuomet, be abejo, jau galima įtarti neteisėtą veiklą ir tada taikyti sankcijas“, – kalbėjo L. Vilimas.

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija ketvirtadienį pradėjo tikrinti didžiuosius maisto, namų apyvokos, elektronikos ir kitų prekių prekybos centrus bei vaistinių tinklus – siekiama nustatyti, ar tinkamai tvarkomi asmens duomenys lojalumo programų ir tiesioginės rinkodaros tikslais.

Teisingumo viceministrė Irma Gudžiūnaitė sakė, jog pasitaiko atvejų, kai įmonės prašo perteklinių duomenų, pavyzdžiui, asmens kodo.

Inspekcija išsiuntė klausimus 12-kai didžiųjų prekybos tinklų. Jų atstovai turės atsakyti, kokie asmens duomenys renkami, ar tiesioginės rinkodaros pasiūlymai teikiami elektroninio ryšio priemonėmis, ar klientai gali jų atsisakyti.

Patikrinimo rezultatus inspekcija planuoja paskelbti rugsėjį, vėliau planuojama skelbti rekomendacijas.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"