Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Parlamentarai: kolegijų direktorius gali būti pedagogas ar vadybininkas

 
2017 10 13 10:16
Alinos Ožič (LŽ) nuotrauka

Keli Seimo nariai siūlo supaprastinti reikalavimus kolegijų direktoriams – jais būtų galima tapti ir neturint mokslinio laipsnio.

Seimo nariai siūlo nustatyti, kad kolegijos direktoriumi gali būti nepriekaištingos reputacijos asmuo, turintis pedagoginės ir vadybinės patirties. Šiuo metu kolegijų direktoriams keliami tokie patys kvalifikaciniai reikalavimai kaip universitetų rektoriams.

Pagal projektą, rektoriumi ar direktoriumi dabar gali būti nepriekaištingos reputacijos pedagoginės ir vadybinės patirties turintis asmuo, kuris turi mokslo arba meno daktaro laipsnį arba yra pripažintas menininkas.

Nebereikalauti iš kolegijų direktorių mokslinio laipsnio siūlo Švietimo ir mokslo komiteto nariai „valstietė“ Aušra Papirtienė, konservatorius Mantas Adomėnas, Seimo narių Mišrios grupės atstovas Gintaras Steponavičiu bei Kultūros komiteto narys liberalas Arūnas Gelūnas.

Iniciatoriai pažymi, kad kolegijos ir universitetai turi skirtingas misijas – universitete atliekami tarptautinio lygio moksliniai tyrimai ar plėtojamas profesionalusis menas, daugiau kaip pusė universiteto dėstytojų turi būti mokslininkai ar pripažinti menininkai, meno daktarai, tuo metu koleginės studijos grindžiamos profesionalia praktika ir taikomaisiais tyrimais.

„Kolegijoms keliami tikslai yra susiję su darniu regiono vystymu, o daugiau kaip pusė kolegijos dėstytojų turi turėti ne mažesnę kaip trejų metų praktinio darbo patirtį, susijusią su dėstomu dalyku. Dėl skirtingų veiklos misijų, mūsų vertinimu, gali skirtis ir aukštųjų mokyklų vadovams keliami reikalavimai. Taigi šio įstatymo projekto tikslas – leisti kolegijoms pritraukti vadybinės patirties turinčius profesionalus“, – rašoma pataisos aiškinamajame rašte.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"