Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Naujasis aplinkos ministras – prieš tilto į Kuršių neriją statybą

 
2014 07 24 9:11
Kęstutis Trečiokas.
Kęstutis Trečiokas. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Aplinkos ministras Kęstutis Trečiokas nepritaria tilto į Kuršių neriją statybos idėjai. Ketinamą statyti tiltą jis pavadino „protezu“ ir siūlo susisiekimo su Kuršių Nerija problemą spręsti moderniais keltai ar greituoju transportu.

„Į Kuršių neriją su tiltu būčiau labai santūrus. Gyventojams, taip - patogu. Dėl srautų galima būtų rasti priemonių sureguliuoti, kad ten neplūstų kažkas masiškai, ko irgi yra bijomasi. (...) Į tiltą į Kuršių neriją šiuo metu žiūrėčiau kaip į protezą. Kai jau gyventi kitaip negali... ką darysi - įdeda protezą“, - ketvirtadienį interviu „Žinių radijui“ teigė K.Trečiokas.

Ministras sako, kad susisiekimą su Kuršių nerija galima pagerinti ne tik pastatytu tiltu.

„Manau dar neišnaudotos kitokios galimybės - modernūs keltai, greitasis susisiekimas į Smiltynę ar tiesiai į Nidą. Galima tą paspręsti“, - teigė K.Trečiokas.

Ministras sako, kad tilto statybos idėja neturėtų būti įgyvendinama, nes yra ir svarbesnių spręstinų problemų. „Šiu metu tilto idėja reikėtų palikti ramybėje, turime kur kas rimtesnių problemų“, - teigė ministras.

Neringos savivaldybės taryba šiemet sausį pritarė tokio tilto statybos idėjai. Miesto politikų nuomone, tiltas būtų daug ekologiškesnė susisiekimo priemonė nei keltas, kuris per metus atlieka 23 tūkst. reisų ir sudegina šimtus tonų dyzelinio kuro, į aplinką išmesdamas teršalus.

98 kilometrų ilgio Kuršių nerijos pusiasalis nusidriekęs Lietuvos ir Rusijos teritorijose. Nuo 2000-ųjų metų Kuršių nerija yra įtraukta į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"