Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
LIETUVA

Laimėtojai aiškūs, sumos paskirstytos

 
2009 10 16 0:00

AB 'Rytų skirstomieji tinklai' (RST) žiniasklaidos planavimo agentūras kviečia dalyvauti jos organizuojamame paslaugų viešajame pirkime. Kvietime iš anksto numatyti leidiniai, kuriuose RST nori matyti savo skelbiamą informaciją vartotojams.

Kaip nurodoma valstybės valdomos bendrovės RST kvietime, žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo 2010 metų sausio-gruodžio mėnesiais biudžetas, įskaitant kūrybą ir viešųjų ryšių (PR) veiksmus, sieks apie 400 tūkst. litų. Už tokią pinigų sumą RST kitąmet pirks žiniasklaidos planavimo paslaugas, kurias sudaro maketų, skelbimų ir užsakomųjų straipsnių viešinimas bei šabloninių spaudos maketų parengimas.

"Lietuvos žinios" gavo prie RST kvietimo pridėtą sąrašą, kuriame nurodytos iš anksto atrinktos, neva RST reikalavimus atitinkančios regioninės ir nacionalinės žiniasklaidos priemonės. Tarp nacionalinių dienraščių "Lietuvos žinių" pavadinimo tame sąraše nebuvo.

Be to, sąraše iš anksto nurodyta, į kokią vartotojams informuoti skirtų lėšų sumą gali pretenduoti konkretus sąraše minimas leidinys: pavyzdžiui, vieniems laikraščiams gali būti skirta po 50 tūkst., kitiems - po 25 tūkst., tretiems - po 1-5 tūkst. litų.

Kvietimo teikti pasiūlymus RST neva rengiamai viešai atrankai tekste, 7 skyriuje "Pasiūlymų formavimas, pasirašymas", iš anksto be užuolankų nurodytas laimėtojo vardas: "Pranešimo paskelbimas artimiausiame dienraščio "Lietuvos rytas" numeryje."

Kristina Mažeikytė, RST Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė, LŽ prisipažino, kad bendrovė yra atsirinkusi kiekviename regione po vieną laikraštį. Jos žodžiais, tuo atveju, kai regionas yra didesnis, kaip, pavyzdžiui, Vilnius, RST bendrovė turi atsirinkusi kelis laikraščius, kuriuose skelbia savo pranešimus vartotojams.

"Mes negalime dėti informacijos į visus Lietuvoje esančius žiniasklaidos kanalus ir esame juos atsirinkę pagal mūsų iškeltus reikalavimus. Tai yra mūsų auditorijos padengimo reikalavimai: tiražas, auditorija ir pan.", - vardijo RST neva keliamus reikalavimus žiniasklaidai ir viešųjų pirkimų organizavimo tradicijas šioje bendrovėje jos darbuotoja.

K.Mažeikytės teigimu, bendrovė RST neturi pasirinkusi nė vienos nacionalinės žiniasklaidos priemonės, o kai reikia informaciją išplatinti Vilniuje, skelbimą esą deda į "viso Vilniaus krašto žiniasklaidos priemones, pavyzdžiui, į dienraštį "15 minučių", "Vakaro žinias".

K.Mažeikytė negalėjo pasakyti, kokia dalis numatytų lėšų bus skirta regioninei ir kiek - nacionalinei žiniasklaidai.

P.S. LŽ pradėjus domėtis, kokiais kriterijais remdamiesi RST darbuotojai iš anksto atrinko užsakymus gausiančių žiniasklaidos priemonių sąrašą, "Lietuvos žinios" į šį sąrašą buvo įspraustos.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"