Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Kinai į Lietuvą atvyksta susipažinti su „Rail Baltica“

 
2016 01 13 9:04
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Į Lietuvą trečiadienį atvyksta Kinijos atstovai, norintys susipažinti su europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projektu. Tačiau tai bus kitos kompanijos nei skelbta anksčiau atstovai.

„Lietuvuos geležinkelių“ atstovas BNS sakė, kad į Vilnių atvyksta Kinijos geležinkelių statybos bendrovės „China Railway Construction Corporation International“ specialistai.

„Kitos kompanijos – „China Railway Corporation“ atstovai pranešė, kad susidūrė su daug kliūčių dėl vizų ir jie pasitenkins dokumentais apie „Rail Baltica““, – BNS sakė Vidmantas Gudas.

Anot jo, kinai norėtų dalyvauti „Rail Baltica“ statybos konkurse: „Jie nori susipažinti su projektu, juos domina ir dalyvauti konkurse, tad pristatysime „Rail Baltica“, taip pat pristatysime mūsų intermodalinius terminalus“.

Didžiausios geležinkelių operatorės pasaulyje – Kinijos korporacijos „China Railway Corporation“ (CRC) antrinės įmonės „China Railway Corporation International“ atstovai ketino sausį atvykti į Lietuvą susipažinti su „Rail Baltica“ projektu. Spėliota, kad jie norėtų investuoti į projektą, ne tik dalyvauti rangos konkursuose.

Tačiau susisiekimo ministras Rimantas Sinekvičius BNS teigė, kad kinų partnerystė būtų neįmanoma, nes Lietuvai nereikia papildomų investicijų į geležinkelio vėžę. Jis abejojo, ar bendrovė galėtų dalyvauti rangos konkursuose.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"