Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Įstatymas dėl metro gali prieštarauti Konstitucijai

 
2012 11 03 13:26

Įstatymas dėl metro sostinėje gali prieštarauti Konstitucijai, sako Seimo Teisės ir teisėtvarkos komitetas (TTK).

Tokią išvadą TTK teikia grupės parlamentarų inicijuotam Metropoliteno įstatymo projektui, kuris įteisintų naują transporto rūšį ir leistų Vilniuje statyti metro.

Komitetas pažymi, jog Seimo narių inicijuotu projektu siekiama reguliuoti santykius, kurie Vietos savivaldos įstatymu priskiriami savarankiškosioms savivaldybių funkcijoms.

"Manytina, jog įstatymo nuostatos, kuriomis savivaldos institucijos eliminuojamos iš keleivių vežimo vietiniais maršrutais organizavimo, galimai prieštarauja Konstitucijoje įtvirtintam teisinės valstybės principui", - teigiama išvadoje.

Grupės parlamentarų teikiamu projektu siekiama "sukurti palankias teisines, finansines ir organizacines sąlygas, padedančias įgyvendinti naujos šalyje transporto rūšies -  metropoliteno projektą".

Projekto autoriai sako, kad Vilniuje nutiesus metro, bus atvertas kelias kelių milijardų litų vertės užsienio investicijoms. Projekte numatyta, kad už metro statybą būtų atsakinga Vyriausybė arba jos institucija, o už planavimą - Vilniaus miesto savivaldybė. Strateginis investuotojas rūpintųsi metro statybos finansavimu, o projekto įgyvendinimo bendrovė - projektavimu, statyba ir metro eksploatavimu. Su strateginiu investuotoju būtų sudaryta koncesijos sutartis. Vyriausybei būtų siūloma Metropoliteną pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektu.

Projektą teikia skirtingoms frakcijoms priklausantys Seimo nariai: konservatoriai Paulius Saudargas ir Kęstutis Masiulis, "tvarkietis" Andrius Mazuronis, socialdemokratas Juozas Olekas, Krikščionių partijos frakcijos atstovė Donalda Meiželytė, "darbietis" Kęstutis Daukšys.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"