Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Eurokomisarės vizitas Lietuvoje: svarbiausios mintys

 
2017 10 10 17:13
AFP/Scanpix nuotrauka

Eurokomisarei Margrethe Vestager antradienį Vilniuje su šalies vadovais aptarus Briuselio skirtą beveik 28 mln. eurų baudą „Lietuvos geležinkeliams“, BNS pateikia svarbiausias už konkurenciją atsakingos M. Vestager citatas.

Apie Rengės ruožą ir „Lietuvos geležinkeliams“ skirtą baudą

„Labiausiai akivaizdus sprendimas yra ruožo atstatymas, tačiau gali būti atrasta ir kitų sprendimo būdų. (Veiklos atskyrimas – BNS) buvo aptariamas nuo pradžių, tačiau galiausiai nepavyko surasti pakankamai tvirtų įsipareigojimų ir todėl atsidūrėme tokioje situacijoje, kurioje esame dabar.“

„Liūdnoji šios istorijos pusė yra ta, kad sprendimas galėjo būti atrastas 2015, 2016 metais ar šių metų pradžioje, tačiau kadangi nesutarėme dėl įsipareigojimų, atsidūrėme tokioje situacijoje, kad turėjome skirti baudą už praeityje atliktus veiksmus.“

„Iki paskutinės minutės (buvome atviri pasiūlymams – BNS), kai priėmėme sprendimą, kad nemanome, jog (Lietuva – BNS) nori ar gali išspręsti problemą, tad mes turime priimti sprendimą dėl baudos.“

„Išskyrus savaime suprantamą sprendimą atstatyti ruožą, kitas sprendimas yra užkirsti kelią tokiems pažeidimams ateityje. Žinoma, norime padalinti kompaniją – kažkas dirba su bėgiais, kažkas – su traukiniais. Tačiau taip pat svarbu, kad tai yra beprecedentis veiksmas, kai norint išvengti konkurencijos, yra fiziškai pašalinama infrastruktūra.“

Apie „Gazprom“ bylą

„Šiuo metu šis klausimas yra atviras, todėl sunku pasakyti, ar šią bylą galėsime užbaigti su „Gazprom“ pateiktais įsipareigojimais, ar turėsime įmonei skirti baudą.“

Apie „Nord Stream“ projektą

„Kaip sakė Komisijos pirmininkas Jeanas Claude'as Junckeris (Žanas Klodas Junkeris), „Nord Stream“ projektas nėra europinio intereso projektas. (...) Manau, mes pripažinome, kad neturime teisinių priemonių užkirsti kelią projektui, bet turime teisinį pagrindą užtikrinti, kad „Nord Stream“ nebūtų teisiniame vakuume. Jeigu kažkas nutiktų, tuomet būtų labai gerai turėti susitarimą, ką daryti su infrastruktūra.“

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"