Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
LIETUVA

BPC dar nebus prieinamas kurtiesiems

 
2013 12 29 15:35
owensboro.org nuotrauka

Bendrasis pagalbos centras (PBC) neturi žmonių, kurie galėtų atsakyti į trumposiomis žinutėmis siunčiamus pagalbos prašymus.

Dėl to kol kas BPC pagalba dar nebus prieinama turintiems klausos negalią.

BPC laikinai vadovaujantis Tadas Maroščikas BNS sakė, jog norint, kad startuotų pagalbos SMS sistema, papildomai reikia bent 15 etatų. "Aš tikrai nenoriu pažadėti, kad mes nuo sausio 1 dieną pradėsime priiminėti SMS. Vis dėlto reikėtų išspręsti darbuotojų klausimą - kad ta paslauga būtų efektyvi ir naudinga, o ne priverstų ir skambinančiuosius dar labiau laukti, ir tų, kurie rašys žinutes - konkrečiai galbūt pirmam etape kurtieji - negalėtume laiku aptarnauti", - sakė T.Maroščikas.

Anot jo, ir skambučius priimantys BPC darbuotojai dirba didesniu krūviu nei jiems priklausytų. "Dabar žmonių, kurie aptarnauja pagalbos skambučius, krūvis daugiau negu dvigubai viršija standartinį nustatytą krūvį. Per metus pagal standartą yra numatyta kažkur iki 12 tūkst. skambučių vienam žmogui, o dabar virš 23 tūkst. skambučių vienam žmogui tenka. Reikės papildomai žmonių, nes SMS yra lėtesnė komunikacija", - teigė BPC vadovas.

Jo teigimu, įsteigus naujus etatus sistema galėtų pradėti veikti per 2-3 mėnesius - tiek galėtų užtrukti darbuotojų paieška ir apmokymas. 15 pamainomis dirbančių žmonių, pasak T.Maroščiko, būtų minimumas, kuris reikalingas pradžiai, vėliau tam gali prireikti daugiau žmonių.

Techniškai priimti SMS Bendrasis pagalbos centras galėtų jau nuo sausio. "Dabar vyksta baigiamasis testavimas su visais trim operatoriais, kiek aš žinau. Tai techniškai galimybė bus (...). Ko gero, pirmiausia Vilniaus centras aptarnautų žinutes iš visos Lietuvos, vėliau žiūrėtume, kaip paskirstyti tą srautą", - aiškino jis.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"