Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Autoturizmas su politikos kvapu

 
2007 08 10 0:00

Nacionalinių autoturizmo trasų koncepcija, kurią šiomis dienomis važinėdami po šalies apskritis pristato Valstybinio turizmo departamento atstovai, sulaukia vis daugiau kritikos.

Šalies regionų vadovai įsitikinę, kad koncepcijos kūrėjai iš turistų lankomų vietovių sąrašo nepelnytai išbraukė dėmesio vertus objektus. Nerimauti verčia tai, kad vieną ar kitą regioną aplenkus, pro šalį praplauks ir autoturizmui plėtoti skiriami Europos Sąjungos pinigai.

"Turizmo srityje dirbu penkiolika metų, situaciją žinau, tad nacionalinių turizmo trasų koncepciją galėčiau sumalti į miltus. Tačiau to nedarysiu, nes turiu paklusti politinei valiai", - sakė Valstybinio turizmo departamento Turizmo plėtros skyriaus vedėjas Gintautas Indriūnas. Apie politikų diktatą jis prabilo išklausęs priekaištų, jog Panevėžys bei jo rajonas, kartu su Kėdainiais, neįtraukti į autoturistams aplankyti skirtų vietų sąrašą.

Trūksta tualetų

Viena iš pagrindinių priežasčių, užkertančių kelią autoturizmui Lietuvoje - tualetų trūkumas. Taip pat autoturistus atbaido prasti keliai, nesaugios automobilių stovėjimo aikštelės, nesutvarkytos pakelės, kelio ženklų stygius, pakely esančių maitinimo įstaigų stoka.

Tad apskritys, per kurių teritorijas nusidrieks nacionalinės autoturizmo trasos, vedančios link lankytinų objektų, galės pretenduoti į infrastruktūros plėtotei skirtas europines lėšas, teigia autoturizmo strategai. Taip pat pabrėžiama, jog į autoturizmo trasų tinklą patekusių vietinių kelių būkle turės pasirūpinti

pačios savivaldybės.

Panevėžiečiai pašiurpo

"Atkulos projektų" vadovė Laimutė Janulienė, kurios vadovaujama įmonė Valstybinio turizmo departamento užsakymu parengė du nacionalinių autoturizmo trasų variantus, sakė, jog 2007-2013 metais siūloma rengti šešias nacionalinio turizmo trasas. Per Panevėžio apskritį eitų nacionalinio autoturizmo trasa "Aukštaitijos keliai". Parengti du šios trasos variantai.

L.Janulienės teigimu, nutiesti autoturizmo trasą per Panevėžį trukdo tai, jog šis miestas įsikūręs šalia automagistralės "Via Baltica". Tyrimų rezultatai rodo, jog autoturistai labiau pamėgę ramius kelius, kuriais pravažiuoja palyginti nedaug automobilių.

Važiuojantiesiems pirmojo varianto, rengėjos įvardyto minimaliu, trasa, būtų siūloma aplankyti tik Kupiškį bei Rokiškį. Būtent tai ir pašiurpino panevėžiečius. Maksimalaus varianto trasa driektųsi ir per Panevėžį, jo rajoną bei siektų Kėdainius. "Kėdainius daugelio požiūriu daug įdomiau aplankyti nei Kauną, tačiau trasas tvirtinsiantys politikai gali nuspręsti ir kitaip", - sakė G.Indriūnas.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"