Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Aiškinamasi, kokių nuostolių patyrė „Fresh Travel“ turistai

 
2014 11 16 15:45
Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotraukos

Turizmo departamentas aiškinasi, kokių nuostolių patyrė nuo kelionių agentūros „Fresh Travel“, veikusios su prekės ženklu „Plus Travel“, nukentėję turistai ir kokios jų kompensavimo galimybės.

Departamento vadovo pavaduotojas Juozas Raguckas sako, jog iš draudimo sumos liko apie 100 tūkst. litų, o nukentėjusių - tai yra jau nusipirkusių keliones, bet neišvykusių - žmonių skaičius siekia daugiau nei 1 tūkstantį.

"Bendra laidavimo draudimo suma buvo 700 tūkst. litų, iš jų 600 tūkst. litų bus apmokėta už tris užsakomuosius skrydžius, tai likutis yra apie 100 tūkst. litų. Tačiau tikslios situacijos mes nežinome - nei tikslaus žmonių skaičiaus, nei tikslios nuostolių sumos. Tik įmonės vadovas tai gali žinoti, be iš jo negavome visos informacijos. Dabar ir mėginame ją visą surinkti", - sakė J.Raguckas.

Anot jo, informacija renkama iš nukentėjusių žmonių, iš grupinio apsipirkimo portalo beta.lt, per kurią kelionės buvo parduodamos, iš kitų kelionių agentūrų. Pirmadienį departamento vadovybė kviečia beta.lt vadovą aiškintis, kiek žmonių buvo sumokėję visus pinigus už būsimas keliones, o kiek pinigų dar yra rezervuota.

Turizmo departamentas ragina žmones palaukti, kol jis turės visą būtiną informaciją ir ji bus pranešta viešai.

Nuostolių patyrė ne tik dar neišvykę į keliones turistai, bet ir šeštadienį bei sekmadienį grįžusieji iš Egipto. Pasak žiniasklaidos, vienam Hurgados viešbučių poilsiautojai sumokėjo 3 tūkst. JAV dolerių, kuriuos esą Turizmo departamentas pažadėjo grąžinti.

Ankstų sekmadienio rytą iš Šarm el Šeicho kurorto Egipte grįžo paskutiniai nukentėję turistai. Iš viso Egipte bei Portugalijoje ilsėjosi beveik 500 „Fresh Travel“ turistų. Visus juos parskraidino Turizmo departamento užsakyti bendrovės „Small Planet Airlines“ lėktuvai.

Turizmo departamentas penktadienį sustabdė „Fresh Travel“veiklą. Tai padaryta, agentūrai pranešus, jog ji negali vykdyti įsipareigojimų. „Fresh Travel“ šiemet tapo ketvirtąja kelionių organizatore, kuri paskelbė apie savo nemokumą. Šiuo metu bankrutuoja įmonės „Go Planet Travel“, „Go Baltic Travel“ ir „Neoturas“.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"