Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATALŽ RENGINIAI
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
LIETUVA

„Jaunimo linija“ emocinę paramą teiks tiesioginiais pokalbiais internetu

 
2016 12 01 10:20
Lietuvos žinių archyvo nuotrauka

Kokybišką emocinę paramą nuo šiol bus galima gauti ne tik paskambinus telefonu ar parašius elektroninį laišką.

Emocinės paramos tarnyba „Jaunimo linija“, bendradarbiaudama su „Teo“ ir „Omnitel“, pradeda naują projektą – pokalbius internetu (angl. chat), rašoma pranešime spaudai.

Pokalbių internetu paslauga pradės veikti nuo gruodžio 2 dienos 18 val. ir bus teikiama trečiadieniais ir penktadieniais nuo 18 iki 22 val. bei šeštadieniais nuo 13 iki 17 val.

Pasak Agnės Mažvilaitės, „Jaunimo linijos“ vadovės, kiekvienais metais pagalbos linija tobulinama, kad būtų galima lengviau gauti emocinę paramą, todėl tebuvo laiko klausimas, kada tokia parama bus teikiama ir pokalbiais internetu.

„Naujas būdas – paramos teikimas susirašinėjant „čia ir dabar“ – bus patrauklesnis daliai į mus besikreipiančių jaunų žmonių. Tiek dėl pobūdžio – trumposios žinutės yra įprastesnė jaunimo komunikavimo priemonė. Tiek dėl privatumo – susirašinėti galima būnant tarp kitų žmonių. Tiek dėl laiko sąnaudų – parašyti žinutę užtrunka trumpiau, nei rišliai sudėlioti laišką“, – sako A. Mažvilaitė.

Prisijungti prie pokalbių internetu programos bus galima per oficialų paramos linijos puslapį ir socialinio tinklo „Facebook“ paskyrą. Susirašinėjimo langas bus atskiras naršyklės langas, kuris lengvai prisitaikys prie įvairaus dydžo įrenginių – kompiuterių, telefonų, planšečių.

„Kelis mėnesius tobulinome pokalbių internetu paslaugą, siekėme, kad ji būtų kuo kokybiškesnė, suprantamesnė, paprastesnė. Šio projekto būtume neįgyvendinę be ilgamečių partnerių ir rėmėjų „Teo“ ir „Omnitel“, kurių lėšomis įsigijome bei įdiegėme naujausią programinę tiesioginių pokalbių internetu įrangą“, – teigia A. Mažvilaitė.

Bendrovė „Teo“ su „Jaunimo linija“ bendradarbiauja jau daugiau nei 14 metų ir yra reikšmingai prisidėjusi prie įvairių emocinės paramos linijos projektų.

Pokalbiais internetu emocinę paramą teiks savanoriai, kurie, be įprastos pasirengimo savanorystei programos, bus baigę ir specialius mokymus, skirtus turimiems įgūdžiams pritaikyti naujam emocinės paramos būdui.

„Jaunimo linija“ veiklą pradėjo 1991 m. ir šiuo metu yra viena didžiausių nemokamos emocinės paramos telefonu bei elektroniniais laiškais tarnybų Lietuvoje. Dėl emocinės paramos „Jaunimo linijos“ telefonu (8 800 28 888) kas mėnesį kreipiasi iki 6 000 žmonių ir sulaukiama iki 140 laiškų.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"