Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
KOMENTARAI

Etika ir ... reklama

 
2010 10 06 0:00

Daugtaškis tarp šių sąvokų neatsitiktinis. Reklama, tapusi mūsų epochos svarbiu reiškiniu, neretai ignoruoja moralės, kultūringumo, net elementaraus mandagumo normas.

Reklamos apologetas atsakys: "Tikslas pateisina priemones." Reklama (lot. reclamo-rėkiu) - imperija, kuriai priešintis nedrįsta net politikai. Jos vėliavose kyšo neribojamas godumas. Žinoma Prancūzijos reklamos teoretikė yra pasakiusi, kad reklama - melas, kuris gali sugriauti pasaulį.

Visą vasarą televizijos laidose žiūrovo laiką ir kantrybę dirgino OMNITEL bendrovės bet kokias ribas peržengiančios reklamos pastangos gelbėti šlyjančius savo verslo reikalus. Konkurentai rodo, kad godumą įmanoma apriboti. Veltui. Momento aktualija parodė, kad godumui tenkinti ne kliūtis net visuotinis tautos pakilimas pasaulio krepšinio čempionato metu. Valstybės logotipas, garsios krepšinio asmenybės buvo tiesiogiai valkiojamos šlykščiausiais būdais. Buvo tyčiojamasi iš Klaipėdos universiteto šokėjų trupės, buvusios oficialiu čempionato dalyviu.

Valstybinis kūno kultūros ir sporto departamentas, Olimpinis komitetas, Krepšinio federacija privalėtų deramai reaguoti į valstybės logotipo ir sportinių marškinėlių terliojimą tokiems tikslams. Klaipėdos universitetas savo šokėjų pristatymo plačiai auditorijai tokiu būdu neturėtų laikyti garbe. Tapusios įžymybėmis krepšinio asmenybės Kęstutis Kemzūra ir Linas Kleiza kartu su savo bendražygiais ilgiems dešimtmečiams lieka tautos numylėtiniais. Jų krūtines papuošė ar papuoš iškilūs Valstybės apdovanojimai. Nelinkėtume, kad jų vaizdas būtų painiojamas negarbingoje reklamoje.

O reklamą, kaip ir kitus viešuosius ir net ne visai viešuosius dalykus, dera reguliuoti.

Juozas BURNEIKA

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
KOMENTARAI
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"