Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
GIMTASIS KRAŠTAS

Spartesnį persikėlimą per Kuršių marias žada tik po 2 metų

 
2018 05 27 17:42
Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Automobilių perkėlimas per Kuršių marias po dvejų metų užtruks trumpiau. Per dvejus metus žadama atnaujinti krantines ir modernizuoti keltus, kad vienu metu į juos galėtų įvažiuoti daugiau transporto priemonių.

Uosto direkcija atnaujins Smiltynės perkėlos krantines ir įrengs naujas pakrovimo ir iškrovimo rampas, o Smiltynės perkėla modernizuos tris krovininius keltus, kad į juos vienu metu galėtų įvažiuoti du lengvieji automobiliai.

Tikimasi, kad visa tai pagreitins automobilių įvažiavimą ir išvažiavimą, todėl padaugės reisų.

„Infrastruktūrinę dalį darome kartu: uostas moka už krantinių rekonstrukciją, o už pontonines rampas prie krantinių mokėsime mes. Antra to projekto dalis yra keltų rekonstrukcijos projektas, kurį atliksime savo lėšomis“, – BNS sakė Smiltynės perkėlos vadovas Darius Butvydas

Šiuo metu lengvieji automobiliai į keltus įvažiuoja vienas paskui kitą, o rekonstravus rampas, pasak D. Butvydo, jie galės važiuoti dviem eilėmis.

„Pakrovimo ir iškrovimo laikas turėtų sutrumpėti 50 procentų. Tai reikš mažesnes eiles ir mažesnius kamščius. Dabar lengvieji automobiliai į keltą pakraunami vidutiniškai per 10–15 minučių, iškrovimas trunka 5–7 minutes. Jei yra kemperių ar autobusų, tai dabartinė konstrukcija yra probleminė, ypač kai kinta vandens lygis, nes kranto tiltelius reikia pritaikyti, dabar tai daroma po ratais kišant medinius padėklus, o tai užima laiko“, – pasakojo Smiltynės perkėlos vadovas.

„Bendras ciklas dabar užima 20–25 minutes, po rekonstrukcijos jis turėtų sutrumpėti iki 15 minučių. Viskas vyks greičiau, galėsim atlikti daugiau reisų“, – pridūrė jis.

Šią savaitę Uosto direkcija paskelbė keturių Smiltynės perkėlos krantinių rekonstrukcijos rangos konkurso technines specifikacijas.

„Įrengus naujas kranto rampas, automobiliai į keltą ar iš kelto galės važiuoti dviem eilėmis vienu metu. Pontono tipo rampos savaime reguliuosis pagal vandens lygi. Šio projekto įgyvendinimas ženkliai paspartins automobilių perkėlimą per Kuršių marias ir sutrumpins laukimo laiką“, – BNS atsiųstame komentare teigė uosto direkcijos Statybos ir eksploatacijos departamento direktorius Giedrius Smaguris.

Pasak jo, konkursą ketinama skelbti artimiausiu metu.

„Pagal optimistinį scenarijų darbai galėtų būti pradėti pasibaigus intensyviam turistiniam sezonui – rugsėjį ir vykdomi etapais. Jeigu darbai vyks sklandžiai, juos turėtume baigti po poros metų“, – sakė G. Smaguris.

Investicijų į uosto ir keltų rekonstrukciją neatskleidžia nei uosto direkcija, nei Smiltynės perkėla.

Praėjusiais metais Smiltynės perkėla perkėlė apie 680 tūkst. transporto priemonių ir apie 2 mln. keleivių. Pasak D. Butvydo, vasaros sezono metu perkeliama apie du trečdalius visų keleivių ir transporto priemonių.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"