Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
GIMTASIS KRAŠTAS

Plungiškių kantrybės išbandymo metas baigiasi

 
2018 03 16 10:30
Susisiekimo ministerijos nuotrauka

Plungiškiai neatsidžiaugia žinia, kad šią vasarą prasidės tunelinio viaduko po geležinkeliu, dalijančiu miestą į dvi dalis, statybos.

Plungės miesto seniūnas Gintaras Domarkas pažymėjo, kad šiuo metu kirsti geležinkelio pervažą be trikdžių prilygsta laimėjimui loterijoje. Plungės rajono meras Audrius Klišonis pridūrė: „Būna, jei nespėji pereiti ar pervažiuoti pervažos, esi priverstas laukti 30, 40 ar net 50 minučių.“

Kaip „Lietuvos žinioms“ pasakojo seniūnas G. Domarkas, šis geležinkelio ruožas nutiestas taip, kad prasilenkiant traukiniams vienas jų privalo sustoti pačioje Plungėje ir sustabdyti eismą pagrindinėje miesto arterijoje – S. Dariaus ir S. Girėno gatvėje. „Žmonės, važiuojantys automobiliais, paprastai neturi kitos išeities, kaip tik apsišarvuoti kantrybe laukti, kol pajudės kelią užstojęs traukinys. O pėstieji neretai bando lįsti pro vagonų apačią“, – kalbėjo G. Domarkas. Jis neslėpė, kad tokie mėginimai ne vienam yra kainavę gyvybę. Seniūnas teigė, jog dabartinė situacija, kai norint iš vienos Plungės vietos nuvažiuoti į kitą reikia laukti pusvalandį ir daugiau, stabdo miesto plėtrą, trukdo verslui. Be to, vienoje miesto dalyje įsikūrusioms pagalbos tarnyboms sunku pasiekti kitą dalį.

Plungės rajono meras A. Klišonis pabrėžė, kad nuolat ir ilgam uždaromos geležinkelio pervažos problemą imta spręsti 2005-aisiais. Pirmiausia ieškota galimybių pastatyti viaduką. Savivaldybės iniciatyva net buvo parengtas šio statinio techninis projektas, tačiau jam kategoriškai pasipriešino kultūros paveldo specialistai, įžvelgę galimą vizualinę miesto taršą. Tuomet imtasi tunelio statybų projekto. Anot mero, įrengti 700 metrų ilgio tunelį, kurio 400 metrų bus po žeme, iš viso kainuos 5,85 mln. eurų. 600 tūkst. eurų skiriama iš valstybės ir Plungės rajono savivaldybės biudžetų, 5,79 mln. eurų – Europos regioninės plėtros fondo investicija.

Dviejų eismo krypčių tuneliu ne tik važiuos automobiliai, bet nutiestais šaligatviais eis ir pėstieji. Statant viaduką bus tvarkomi S. Dariaus ir S. Girėno, Stoties, Žemaitės gatvių ruožai, bus įrengtas jų ir paties tunelio apšvietimas. Greta naujojo statinio atsiras 50 vietų automobilių stovėjimo aikštelė.

Meras A. Klišonis tvirtino, kad tunelis turi būti pradėtas statyti šių metų vasaros pradžioje, o baigti statybas numatyta 2019-ųjų pabaigoje. Viešųjų pirkimų konkursą, skelbtą darbų rangovui išrinkti, laimėjo Latvijos įmonė. Kol bus statomas tunelis, automobilių eismas iš vienos geležinkelio atskirtos miesto dalies į kitą vyks dviem aplinkkeliais. Žmonėms teks nuvažiuoti po penkis-šešis papildomus kilometrus.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"