Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
GIMTASIS KRAŠTAS

„Yandex. Taxi“ reklama suklaidino Remigijų Šimašių

 
2018 07 30 10:27
Reuters/Scanpix nuotrauka

Vilniaus meras Remigijus Šimašius prašo Konkurencijos tarybos ištirti, ar „Yandex.Taxi“ reklama nepažeidžia įstatymų ir neklaidina vartotojų.

Kaip skelbia savivaldybė, įvairiais būdais skleidžiamoje reklamoje „Yandex. Taxi“ skelbiasi teikianti taksi paslaugas, tai aiškiai nurodyta ir bendrovės pavadinime, tačiau bendrovė iki šiol nesikreipė į Vilniaus miesto savivaldybės administraciją dėl leidimų vežti keleivius lengvaisiais automobiliais taksi išdavimo.

„Prašome pradėti galimo Reklamos įstatymo 5 straipsnio pažeidimo nagrinėjimą ir priimti nutarimą taikyti laikinojo pobūdžio priemonę – įpareigojimą sustabdyti Reklamos įstatyme nustatytų reikalavimų neatitinkančios reklamos skleidimą“, – rašoma mero kreipimesi.

Meras taip pat informavo Konkurencijos tarybą, jog uždarosios akcinės bendrovės „ETN Baltic“ lauko reklamos įrenginyje nuo šio trečiadienio planuojama skleisti galimai klaidinančią „Yandex. Taxi“ reklamą. Dėl to savivaldybė jau įspėjo bendrovę.

Kaip BNS nurodė mero patarėjas Aleksandras Zubriakovas, bendrovė, savivaldybės nuomone, klaidina vartotojus prisistatydama, jog teikia taksi paslaugas.

„Galimą pažeidimą įžvelgiame, nes jie pristato save kaip taksi, nors jie nėra taksi. Jie savo reklamoje skelbia, kad yra bendruomenės servisas, nors tai nėra niekaip klasifikuojama savivaldybėje. Jie turi aiškiai atsakyti, ar teikia pavėžėjimo paslaugą, kaip „Uber“ ar „Taxify“, ar jie yra taksi. Jie turi paaiškinti, su kuo bendradarbiauja“, – tvirtino jis.

Anot A. Zubriakovo, įmonė greičiausiai naudojasi teisės aktų spraga, leidžiančia įmonėms samdyti tiek Lietuvoje registruotas pavėžėjimo, tiek taksi bendroves – spėjama, kad paslaugas teikia kitos įmonės, nors jų automobiliai apklijuoti „Yandex. Taxi“ lipdukais.

Praėjusią savaitę R. Šimašius taip pat kreipėsi į Valstybės saugumo departamentą (VSD), prašydamas informuoti, ar Rusijos kapitalo bendrovės „Yandex. Taxi“ veikla Lietuvoje nekelia grėsmės nacionaliniam saugumui.

Kaip BNS sakė VSD atstovė Aurelija Katkuvienė, atsakymą tikimasi parengti iki savaitės pabaigos.

„Yandex. Taxi“ programėle Vilniuje galima naudotis nuo praėjusio ketvirtadienio – anot jos atstovų, paslaugos sostinėje teikiamos su 300 automobilių. Įmonės valdoma pavėžėjimo programėlė veikia panašiu principu kaip „Uber ar „Taxify“.

Pati kompanija prisistato kaip tarptautinė, ji registruota Amsterdame, nors programuotojai dirba Maskvoje.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"