Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATALŽ RENGINIAI
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
GIMTASIS KRAŠTAS

„Regina Seaways“ drama baigėsi: atplaukė į Klaipėdą

 
2018 10 02 21:54
"Regina Seaways" keltas / 
"Regina Seaways" keltas /  LK nuotrauka

Antradienio vakarą į Klaipėdos uostą parplaukė gaisrą jūroje patyręs „DFDS Seaways“ keltas „Regina Seaways“.

Antradienio vakarą į Klaipėdos uostą parplaukė gaisrą jūroje patyręs „DFDS Seaways“ keltas „Regina Seaways“. Laivą iš jūros atlydėję Lietuvos kariuomenės Karinių jūrų pajėgų laivai „Šakiai“, „Skalvis“ ir „Jotvingis“ taip pat sėkmingai grįžo į Karo laivų flotilę.

Tai BNS patvirtino Klaipėdos valstybinio jūrų uosto generalinio direktoriaus padėjėja ryšiams su visuomene Dovilė Ringis.

Į uostą laivas atplaukė pats apie 21.30 val. Jį parlydėjo Karinių jūrų pajėgų laivai.

„Regina Seaways“ į uostą grįžo esant gana sudėtingoms oro sąlygoms, pučiam smarkiam vėjui ir esant dideliam bangavimui. Tačiau Jūrų gelbėjimo koordinavimo centro vadas Eugenijus Valikovas LRT sakė, kad pavojus, jog keltas galėtų pasvirti ar apvirsti, nebuvo.

„Ne tokio pavojaus iškilusio nebuvo, kadangi laivas yra gana didelis, technologiškai gerai įrengtas, dėl to sąlygų apvirsti arba pakrypti nebuvo“, – teigė E. Valikovas.

„Sąlygos gelbėjimo operacijai tikrai nebuvo komfortiškos – bangų aukštis siekė tris ir daugiau metrų, laive per 300 žmonių. Todėl gelbėjimo operacijai buvo mestos didelės pajėgos – trys Karinių jūrų pajėgų laivai, kurie galėtų sutalpinti tokį keleivių skaičių ir juos saugiai parplukdyti į krantą, taip pat trys kariuomenės sraigtasparniai, kurie budėjo pasirengę pakilti ir nedelsiant pradėti keleivių perkėlimą“, – sakė Karinių jūrų pajėgų Jūrų gelbėjimo koordinavimo centro viršininkas komandoras Eugenijus Valikovas.

Pasak komandoro, jūrų gelbėjimo centrai iš Latvijos, Lenkijos ir Švedijos taip pat buvo pasirengę prireikus nedelsiant skirti įvairių tipų sraigtasparnius.

Apie 17:40 val. Karinių jūrų pajėgų Jūrų gelbėjimo koordinavimo centras (JGKC) radijo ryšiu iš DFDS kelto „Regina Seaways“ gavo pranešimą, kad laivui pavyko užvesti pagrindinį variklį, ir šis savo eiga pradėjo judėti link Klaipėdos. Lietuvos Karinių jūrų pajėgų laivai lydėjo keltą nedideliu atstumu, pasiruošę prireikus evakuoti kelto keleivius ir įgulą.

Incidentas – netoli Klaipėdos jūrų uosto

Apie gaisrą Klaipėdos keltų bendrovei „DFDS Seaways“ priklausančiame laive, plaukusiame iš Kylio į Klaipėdą, pranešta apie 13.45 valandą. Laivo variklių skyriuje pastebėta dūmų.

Į įvykio vietą nedelsiant išskrido Lietuvos kariuomenės Karinių oro pajėgų sraigtasparnis AS-365 „Dauphin“, kuris atliko pirminę žvalgybą. Taip pat vykdyti gelbėjimo operaciją nedelsiant buvo išsiųsti Karinių jūrų pajėgų laivai „Šakiai“, „Skalvis“ ir „Jotvingis“. Papildomai pagalbą buvo pasiruošę suteikti ir trys Karinių oro pajėgų sraigtasparniai. Apie galimą keleivių evakuaciją Jūrų gelbėjimo koordinavimo centras taip pat informavo Klaipėdos miesto savivaldybę bei specialiąsias tarnybas.

„DFDS Seaways“ atstovas spaudai Vaidas Klumbys BNS teigė, kad tikro gaisro, tai yra atviros liepsnos, nebuvo, fiksuoti tik dūmai. Dėl to automatiškai išsijungė varikliai.

Incidentas laivą ištiko apie 110 km nuo Klaipėdos jūrų uosto. Keltas spalio 1 dieną išplaukė iš Kylio uosto (Vokietija) į Klaipėdą.

Niekas dėl įvykio nenukentėjo, panika nekilo. Iš pradžių rengtasi keleivių evakuacijai, bet jos neprireikė.

Laivas gabeno vilkikų, automobilių, krovinių, keleivių. Juo plaukė 335 žmonės.

Klaipėda laukė keleivių

Laukiant kelto uostamiesčio savivaldybėje surengtas Ekstremalių situacijos komisijos posėdis.

„Kelto keleivių priėmimui pasiruošusios visos tarnybos (greitosios pagalbos, priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos, pasienio tarnyba, muitinė). Krante laukiama keleivių išlaipinimo“, – teigta savivaldybės pranešime.

Savivaldybė tvirtina numačiusi patalpas keleiviams patalpinti, jei jų prireiks. Tam planuojama panaudoti „Švyturio“ areną.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"