Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
GAMTA IR AUGINTINIAI

Prasminga „Lacoste“ iniciatyva

 
Javos raganosis / 
Javos raganosis /  Interez.sk nuotrauka

Prancūzų mados milžinės „Lacoste“ krokodiliukas yra vienas žymiausių logotipų pasaulyje. Kovo pradžioje bendrovė paskelbė, jog pradeda prekybą baltais polo marškinėliais, ant kurių puikuojasi 10 nykstančių rūšių atstovų grafiniai ženkliukai.

Kalifornijos jūrų kiaulių (Phocoena sinus) yra likę vos 30, Birmos stoginių vėžlių (Batagur trivittata) – 40, šiaurinių žebenkštinių lemūrų (Lepilemur septentrionalis) – 50, Javos raganosių (Rhinoceros sondaicus) – 67, juodaskiauterėtųjų gibonų (Nomascus nasutus) – 150, pelėdinių papūgų (Strigops habroptilus) – 157, Kalifornijos kondorų (Gymnogyps californianus) – 231, saolų (Pseudoryx nghetinhensis) – 250, Sumatros tigrų (Panthera tigris sondaica) – 350, Anegados iguanų (Cyclura pinguis) – 450.

Sumatros tigras / AFP/Scanpix nuotrauka
Sumatros tigras / AFP/Scanpix nuotrauka

Kolekcija, kaip ir patys gyvūnai, yra labai ribota – prekyboje pasirodė 1775 marškinėliai. Jie buvo pristatyti per Paryžiaus mados savaitę. Kūrėjai bendradarbiavo su Pasauline gamtos apsaugos organizacija. „Lacoste“ siekia atkreipti dėmesį į šią problemą ir už gautas lėšas paremti nykstančių gyvūnų išsaugojimo programas.

Pelėdinė papūga / pbs.org nuotrauka
Pelėdinė papūga / pbs.org nuotrauka

Ši iniciatyva pasirodė labai sėkminga, mat per kelias dienas beveik visi marškinėliai, kainuojantys po 150 eurų, buvo išgraibstyti. Interneto svetainėje www.lacoste.com galima ne tik peržiūrėti likusią kolekciją, bet ir sužinoti daugiau apie nykstančius gyvūnus.

Beje, „Lacoste“ logotipas per 82 gyvavimo metus išliko beveik toks pats ir iki šiol niekad nebuvo pakeistas kitu gyvūnu. Garsųjį ženkliuką įkvėpė prancūzų teniso žaidėjas René Lacoste, kuris praėjusio amžiaus trečią dešimtmetį buvo vadinamas krokodilu.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
GAMTA IR AUGINTINIAI
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"