Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Soc. medijomis naudojasi pusė Lietuvos įmonių ir tik trečdalis Lenkijos

 
2018 01 29 15:04
pixabay.com nuotrauka

Socialines medijas naudoja 75 proc. bendrovių Maltoje. Lietuvoje tokių įmonių yra 50 proc., Latvijoje – 30 proc., o Estijoje – 40 proc. Tokius duomenis skelbia „Eurostat“.

Socialinės medijos šiais laikais aktyviai išnaudojamos nemažai Europos šalių. 2013 metais socialines medijas naudojo mažiau nei trečdalis įmonių Europos Sąjungoje (ES), o dabar tokių ES yra 47 proc.

Daugiausiai įmonių veikloje išnaudojami „Facebook“ ir „LinkedIn“ kanalai.

Mažiausiai socialinėmis medijomis naudojasi verslai Lenkijoje (27 proc.), Latvijoje ir Bulgarijoje (34 proc.).

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"