Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Skandinaviškas dizainas – lietuvių rankomis

 
2018 03 08 10:00

Norvegų kompanijos „Ulstein Verft AS“ 100 metų laivų statybos patirtis ir į verslą įtraukiami vis nauji partneriai suteikė galimybę klaipėdiečiams atskleisti profesinį meistriškumą.

Vakarų Baltijos laivų statykla (VBLS) su Norvegijos kompanija „Ulstein Verft AS“ pasirašė sutartį dėl ekspedicinio-kruizinio laivo antstato statybos projekto įgyvendinimo. Galutinė projekto užsakovė – pasaulinio lygio ekspedicinių kruizų ir nuotykinių kelionių įgyvendintoja, JAV bendrovė „Lindblad Expeditions“.

„Ulstein Verft“ vadinama Europos ekspedicinių-kruizinių laivų statybos pirmtake. Tokius projektavimo darbus ji pradėjo 1970 metais. Bendrovės pastatyti laivai yra aukščiausių standartų, bet pagal dydį labai skirtingi – skirti nuo 25 iki 800 žmonių kelionėms, bendrojo tonažo (BT) skirtumai svyruoja nuo 5,6 tūkst. iki 25 tūkst. BT. Kiekvienas užsakovas – išskirtinis, turintis individualių vaizdinių ir norintis išskirtinių komforto sąlygų. Antai „Lindblad Expeditions“ pastaruoju metu organizuoja ekspedicijas į Antarktidą, Aliaską, Islandiją, Galapagus ir prie Egipto krantų, jos klientai – įdomybių ir poilsio ieškantys pasiturintys žmonės.

VBLS tai jau antras norvegų kompanijos „Ulstein Verft AS“ užsakymas. „Su naujais projektais grįžtantys užsakovai – pasitikėjimo mūsų įmone ženklas. Šis užsakymas mūsų statyklai – įrodymas, kad pavyko užsirekomenduoti kaip patikimai laivų statybos partnerei. Tikimės, jog aktyvų bendradarbiavimą tęsime ir ateityje“, – pranešime spaudai geromis žiniomis dalijosi VBLS direktorius Vitalijus Frolovas.

Ekspedicinio-kruizinio laivo antstato statybos projekto pabaiga numatoma 2019 metų lapkritį, kai jis bus perduotas užsakovui laivą įrengti galutinai. Naujoviškas, ekspedicijoms visame pasaulyje skirtas laivas plaukioti turėtų pradėti jau 2020 metų pradžioje.

Statykla nurodo, kad didžiausias pasaulyje ekspedicinis-kruizinis laivas yra išskirtinis pagal savo projektą ir pasižymi techninėmis savybėmis, kurios užtikrina visapusišką jo funkcionalumą ir komfortą. Šis laivas bus aprūpintas visa tyrimams būtina įranga ir infrastruktūra: baidarėmis, slidėmis, nuotoliniu būdu valdomomis transporto priemonėmis, hidrofonais, vaizdo mikroskopais, povandeninio vaizdo kameromis. Taip pat planuojama įrengti sraigtasparnių nusileidimo platformą. Šis projektas unikalus ir savo technologiniais sprendimais, leisiančiais sklandžiai judėti atokiose, ledu padengtose poliarinėse vietovėse, kartu užtikrinant mažesnes degalų sąnaudas.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"