Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Šimtmečio reklamavimui jau skirta daugiau nei 2 mln. eurų

 
2018 05 21 11:55
pixabay.com nuotrauka

Valstybės atkūrimo šimtmečio renginių reklamos vertė pirmąjį šių metų ketvirtį buvo apie 2,1 mln. eurų, rodo BNS pateikti rinkos tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys.

„Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė pažymi, kad ši vertė neapima nuolaidų, kurios kai kuriais atvejais gali siekti iki 80 procentų.

„Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio renginių pristatymas lėmė, kad per šių metų pirmąjį ketvirtį žiniasklaidoje labiausiai išaugo minėjimo renginiams skirtos reklamos išlaidos. Palyginti su 2017 metų pirmuoju ketvirčiu, minėjimo renginiams buvos skirta 160 kartų didesnis biudžetas“, – BNS sako G. Juronienė.

Anot jos, šiemet taip pat gerokai augo išlaidos namų ūkio reikmenų parduotuvių bei visureigių reklamai.

Labiausiai reklamos biudžetas mažėjo telekomunikacijų bendrovių įvaizdžio, dantų pastos ir smulkiųjų kreditų bendrovių kategorijoje.

„Tarp reklamuotojų labiausiai augo „Samsung Electronics“, „Toyota Motors“, „Tete-a-Tete“ kazino reklamos išlaidos. „Telia Lietuvos“, „Procter&Gamble“ ir „Berlin-Chemie“ reklamos biudžetai mažėjo labiausiai“, – sako G. Juronienė.

„Kantar TNS“ duomenimis, bendrai reklamos apimtys pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 6,1 procento. Didžiausias augimas fiksuotas kino (23,5 proc.), radijo (14,7 proc.), laikraščių (8 proc.) ir televizijos (7,4 proc.) reklamos, labiausiai mažėjo vidaus televizijos (29 proc.) bei žurnalų (11,4 proc.) reklamos.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"