Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Savitarnos terminalai – elektronikos parduotuvėje

 
2018 04 03 6:00
Organizatorių nuotrauka

Jau kitą savaitę techniką bei elektroniką Lietuvoje bus galima pirkti savitarnos terminaluose. Tokį techninį sprendimą tarp elektronikos pardavėjų „Topo centras“ įsidiegs pirmasis Baltijos šalyse ir vienas pirmųjų Europoje. Diegiamų savitarnos terminalų išskirtinumas – galimybė matyti ir įsigyti bet kurioje tinklo parduotuvėje esančią prekę.

„Savitarna – neabejotinai ateities prekybos elementas, o kitą savaitę žengsime tarpinį žingsnį pakeliui į visiškos savitarnos parduotuvę. Lyginant su rinkoje įdiegtais sprendimais, esame pirmieji suteikę galimybę pirkti ne tik tai, ką gali iškart išsinešti, bet ir bet kurią prekę esančią bet kurioje „Topo centro“ parduotuvėje ar centriniuose sandėliuose. Žmonės nori maksimalaus asortimento ir mūsų savitarnos sprendimas tai užtikrins bei taps standartu buities ir elektronikos parduotuvėse“, – pranešime spaudai teigia „Topo centro“ generalinis direktorius Remigijus Štaras.

Didžiausias savitarna besinaudojančių pirkėjų segmentas – kiekvieną minutę taupantys – paprastai perkantys iškart po darbų ar per pietų pertrauką. Tokie žmonės su preke išeiti iš parduotuvės galės jau po 50–60 sekundžių.

„Kitas tyrimų metu identifikuotas segmentas – dėl įvairių priežasčių nenorintys kontakto su pardavėjais. Didieji prekybos tinklai suteikia tokią galimybę ir jau pripratino tūkstančius žmonių perkant išsaugoti savo privatumą, nesijausti skubinamais kitų eilėje stovinčių žmonių greičiau susikrauti prekes ar atsiskaityti“, – analizuoja „Topo centro“ generalinis direktorius.

Šioje parduotuvėje jau įdiegta 500 elektroninių etikečių, kurių skaičius jau kitą savaitę patrigubės. Taip pat diegiama daugelis kitų pažangiausių sprendimų, kuriančių išskirtinę apsipirkimo patirtį. Generalinio direktoriaus teigimu „Topo centro“ parduotuvės tampa pavyzdžiu tūkstančiams „Euronics International“ tinklui priklausančių parduotuvių.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"