Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Rusų samdiniams Sirijoje padėjo lietuvio verslas?

 
2018 04 09 16:19
Rusijos „sėkmės karys“ pozuoja Palmyroje./
Rusijos „sėkmės karys“ pozuoja Palmyroje./ Nuotrauka iš žurnalas „Karys“.

Verslininko Gedimino Žiemelio netiesiogiai kontroliuojamos įmonės nuomojo orlaivius Ukrainos bendrovėms, tiekusioms lėktuvus Sirijoje kariaujantiems rusų samdiniams, skelbia naujienų agentūra „Reuters“.

„Reuters“ cituoja Ukrainos orlaivių registrą, kur nurodoma, kad nuo 2016-ųjų spalio iki 2018-ųjų vasario penki lėktuvai, priklausantys Lietuvoje registruotos bendrovės „AviaAM Leasing“ antrinėms įmonėms, buvo išnuomoti Ukrainoje esančioms kompanijoms „Khors“ ir „Dart“.

„Khors“ visą tą laikotarpį buvo įtraukta į JAV vyriausybės „juodąjį sąrašą“, o „Dart“ jame figūravo dalį laiko dėl savo vaidmens prisidedant prie vakarietiškų orlaivių „Airbus“ ir „Boeing“ eksporto Sirijos oro bendrovėms, nepaisant draudimo tai daryti.

„AviaAM Leasing“ vadovas Tadas Goberis „Reuters“ sakė, kad jo vadovaujama bendrovė jokių lėktuvų įmonėms „Dart“ ir „Khors“ nenuomojo ir kad Ukrainos registro informacija yra klaidinga.

Ukrainos valstybinės aviacijos tarnybos atstovas savo ruožtu sakė, kad dėl neteisingų duomenų registre niekas nesikreipė.

Kovo pabaigoje „Reuters“ susisiekus su „AviaAM Leasing“, trys iš tų lėktuvų buvo pašalinti iš Ukrainos registro. Vienas orlaivis tebėra įrašytas registre kaip priklausantis „AviaAM Leasing“ ir eksploatuojamas „Air Alanna“ – naujos bendrovės, perėmusios „Dart“ aktyvus ir įsipareigojimus.

Kitas lėktuvas buvo perduotas Kanados bendrovei „Abynity Systems LP“. Kaip rodo Ukrainos registro duomenys, šį orlaivį eksploatuoja „Khors“.

„AviaAM Leasing“ atstovai situaciją BNS pažadėjo pakomentuoti vėliau pirmadienį.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"