Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Rokas Masiulis prabilo apie Palangos oro uosto bankrotą

 
2018 08 17 8:04
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Palangos oro uoste naujos krypties į Vokietiją prašantiems uostamiesčio verslininkams susisiekimo ministras Rokas Masiulis didelių vilčių nesuteikia – pasak jo, nauji skrydžiai greitai atsiranda tik esant reikiamam gyventojų skaičiui, o šiuo metu Klaipėda jų turi 150 tūkst., rašo „Vakarų ekspresas“.

Susitikęs su Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų atstovais R. Masiulis pirmiausia paragino verslininkus ieškoti dialogo su Klaipėdos regiono savivaldybėmis, nes pastarosios yra pasirengusios finansiškai – 200 tūkst. eurų – artimiausiais metais prisidėti prie naujų skrydžių atsiradimo Palangos oro uoste.

Ministras pabrėžė ir kitą svarbų momentą – Palangos oro uostas balansuoja ties nuostolingos veikos riba, tad greitu metu tikėtis išsvajotų krypčių būtų sudėtinga.

Remiantis Lietuvos oro uostų prognozėmis, iki 2030 metų Palangos oro uostas geriausiu atveju aptarnaus 400 tūkst. klientų, tad jų skaičius veikiausiai kils tik ketvirtadaliu. Vilniaus oro uostas jau greitai pasieks 5 mln. ribą, Kaunas jau aptarnauja beveik 1,2 mln. keleivių.

Kitais metais Palangos oro uostas ruošiasi atsinaujinti – bus remontuojamas lėktuvų pakilimo ir nusileidimo takas. Tam reikės 12 mln. eurų.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"