Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Rengės ruožą atstatyti siūlo per 2 metus

 
2018 01 23 10:38
„Lietuvos geležinkeliai“ nuotrauka

Valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ Europos Komisijai pateikė Rengės ruožo atstatymo projektą. Ruožą iš Mažeikių, kur veikia „Orlen Lietuvos“ naftos perdirbimo gamykla, į Rengę Latvijoje ketinama atstatyti iki 2019 metų pabaigos.

„Praėjusios savaitės pabaigoje pateikėme planą derinti Europos Komisijai. Geležinkelio ruožą numatoma atstatyti iki 2019 metų pabaigos“, – BNS sakė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas Mantas Dubauskas.

Anot jo, šiuo metu bendrovė nenori atskleisti daugiau plano detalių, įskaitant ir investicijas. Ankstesniais skaičiavimais, 19 kilometrų ilgio ruožo atstatymas kainuotų apie 20 mln. eurų, tačiau „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška tikisi, kad ši suma bus mažesnė.

„Norime sulaukti Komisijos vertinimo ir galbūt pastabų. Pastaruoju atveju su Komisija toliau tarsimės, kaip tobulinti planą“, – tvirtino M. Dubauskas. Anot jo, pagal Vyriausybės nutarimą planas su EK turėtų būti suderintas iki kovo 1 dienos.

Konkurencijos klausimus kuruojantis EK atstovas spaudai Ricardo'as Cardoso'as (Rikardas Kardosas) BNS patvirtino, kad „Lietuvos geležinkeliai“ Komisijai pateikė pasiūlymą, kaip ištaisyti konkurencijos pažeidimą, dėl kurio pernai spalį EK skyrė įmonei beveik 28 mln. eurų baudą.

„Mes tikriname „Lietuvos geležinkelių“ pažeidimo ištaisymo projektą ir jo įgyvendinimą“, – BNS atsiųstame komentare teigė R. Cardoso'as.

Už prieš dešimtmetį išardytą ruožą į Rengę EK skyrė „Lietuvos geležinkeliams“ 27,87 mln. eurų baudą. Pastarieji gruodį sprendimą apskundė Europos Sąjungos (ES) Bendrajam Teismui Liuksemburge, o sausio pradžioje iš sukaupto įmonės rezervo sumokėjo baudą.

„Latvijos geležinkelių“ atstovas Maris Ozolas BNS teigė, kad Rengės ruožo atstatymo projektas su Latvija nederinamas.

„Lietuvos geležinkeliai“ nepristatė mums plano, todėl negalime komentuoti savo veiksmų. Vis dėlto mūsų pozicija nesikeičia – mes vis dar laukiame, kad „Lietuvos geležinkeliai“ įgyvendintų savo pažadą ir atstatytų geležinkelio ruožą kuo greičiau, kad juo būtų galima naudotis“, – BNS atsiųstame komentare teigė M. Ozolas.

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis interviu BNS anksčiau yra sakęs, kad Rengės atstatymas yra ne tik ekonominis, bet ir politinis žingsnis. Anot jo, Rengė tapo agresyvaus elgesio su kaimynais simboliu, todėl jos atstatymas pademonstruotų gerą valią partneriams Lenkijoje ir Latvijoje.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"