Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Nealkoholinio „alkoholio“ mada

 
2018 07 19 6:00
Nealkoholinio alaus, sidro ar vyno rūšių pasiūla per pastaruosius trejus metus išaugo maždaug penkis kartus.
Nealkoholinio alaus, sidro ar vyno rūšių pasiūla per pastaruosius trejus metus išaugo maždaug penkis kartus. "Lietuvos žinių" nuotrauka

Vis didesnei daliai lietuvių alkoholis pamėgtuose gėrimuose – jau nebūtinai reikalingas. Galėdami rinktis iš nuolat augančio nealkoholinių gėrimų asortimento pirkėjai vis dažniau renkasi būtent nealkoholines alaus, sidro ar vyno rūšis bei kitus gaiviuosius gėrimus.

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė sako, kad pirkti nealkoholines populiarių gėrimų alternatyvas tampa net savotiškai madinga, o tokių gaminių pasiūla per pastaruosius trejus metus išaugo maždaug penkis kartus.

„Pirkėjai Lietuvoje vis dažniau gėrimus renkasi dėl jų skonio ar gaivinančių savybių, o ne dėl sudėtyje esančio alkoholio. Tai ypač pasakytina apie alų ir sidrą, kurių nealkoholinių variantų pasiūla ir pardavimas per metus reikšmingai išaugo. Pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, nealkoholinio alaus ir sidro pardavimas išaugo net 136 procentais. Nealkoholinio vyno nupirkta 85 proc. daugiau“, – pranešime spaudai teigė B. Čaikauskaitė.

Anot jos, į augančią tokių gėrimų paklausą reaguojama plečiant jų asortimentą. Pirkėjai gali rinktis įvairių rūšių alų be alkoholio – nuo šviesaus ir kvietinio iki tamsaus bei įvairių skonių alaus kokteilių. Iš nealkoholinio vyno rūšių populiariausias yra baltasis. Už jo rikiuojasi raudonasis ir rožinis vynas bei šių rūšių putojantys vyno gėrimai.

Visų gėrimų pardavimas gerokai išauga vasaros metu, o ypač karštomis dienomis bei savaitgaliais. Tuomet gerokai šokteli ne tik nealkoholinio alaus, alaus kokteilių ar sidro, bet ir įvairių gaiviųjų gėrimų, gazuoto bei negazuoto vandens pardavimas. Rinkdamiesi juos gyventojai vis daugiau dėmesio skiria jų sudėčiai, maistinėms bei vertingosioms savybėms.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"