Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Milžinų mūšis: „Norfa“ skelbia karą „Coca-Colai“

 
2018 03 20 12:38
Asociatyvi nuotrauka / 
Asociatyvi nuotrauka /  pixabay.com nuotrauka

Prekybos tinklas „Norfa“ žėrė kaltinimus gaiviųjų gėrimų milžinei „Coca-Cola“, vėl atsisako pardavinėti jų prekes dėl esą nesąžiningų kainų Lietuvos rinkoje. „Coca-Cola“ atstovai Lietuvoje skėsčioja rankomis ir žada ieškoti, kaip susitaikyti. 

„Norfos mažmena“ pranešė, kad ne pirmą sykį esanti priversta atsisakyti bendradarbiauti su bendrovės „Coca-Cola“ vietos padaliniu ir kompanijos gėrimų gamybos bei tiekimo partneriu Lietuvoje UAB „Coca-Cola HBC Lietuva“.

Pasak „Norfos“, „Coca-Cola“ už savo produkciją Lietuvoje iš prekybininkų reikalauja maždaug 10 proc. didesnės kainos, nei kai kuriose kitose Europos Sąjungos šalyse. Todėl „Norfos“ vadovybė mano, kad kai kurios didžiosios tarptautinės bendrovės diskriminuoja Lietuvą savo kainų politikoje, darydamos mūsų šalį „brangia“.

„Lietuvos valdžia turėtų atkreipti dėmesį ne tik į prekių kokybę, bet ir į tai, kad kai kurios didžiosios korporacijos (ne tik „Coca-Cola“) savo produkciją Lietuvoje parduoda gerokai didesnėmis kainomis, nei kai kuriose kitose Europos valstybėse, – pranešime spaudai teigė „Norfos mažmenos“ valdybos pirmininkas Dainius Dundulis. – Kompetentingos valstybės institucijos galėtų pasiaiškinti, ar tokia didžiųjų tarptautinių bendrovių praktika mūsų šalyje, nesikerta su pagrindiniais laisvos ir sąžiningos prekybos principais.“

Į tokį kaltinimą netrukus sureagavo ir UAB „Coca-Cola HBC Lietuva“.

Pasak „Coca-Cola HBC“ Baltijos šalių prekybos vadovo Radomiro Paunico, bendra taisyklė yra tokia, kad dėl makroekonominių priežasčių produktų kainos įvairiose rinkose skiriasi. Baltijos šalių atveju kainas papildomai veikia faktas, kad čia „Coca-Cola“ negamina didžiosios dalies produktų asortimento. Tai esą reiškia, kad yra tiekimo grandies išlaidų, tarp jų ir pakuočių ženklinimo, į kuriuos reikia atsižvelgti taikant produktų kainas.

„Papildomai, nuo 2017 m. produktų kainoms Lietuvoje ženklios įtakos turėjo pakuočių atliekų tvarkymo per užstato sistemą kaštai. Dėl etikos ir teisinių priežasčių mes neatskleidžiame mūsų verslo derybų detalių, tačiau reikia paminėti, kad šiuo atveju buvo palyginti produktai, kuriuos mes parduodame Baltijos šalyse ir kurių šiose šalyse neparduodame. Mes kreipsimės į „Norfa“ atstovus, kad aptartume detaliau tiesiogiai ir išspręstume nesusipratimą,“ – nurodė „Coca-Cola HBC Lietuva“.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"