Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJALŽ RENGINIAI
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Mažėjant ES paramai, gali strigti „rail Baltica“ projektas

 
2018 05 02 19:03
Alinos Ožič (LŽ) nuotrauka

Europinės vėžės geležinkelio projektas „Rail Baltica“ gali būti įgyvendintas vėliau nei 2025 metais, jei naujoje 2021–2027 metų ES finansinėje perspektyvoje mažėtų Europos Sąjungos (ES) parama transporto infrastruktūros projektams, sako Lietuvos susisiekimo viceministras. 

„Dabar šis projektas kofinansuojamas 85 proc. intensyvumu. Jeigu europinio finansavimo dalis labai žymiai keistųsi, be abejo, tai turės poveikį projekto įgyvendinimo grafikui. Tokiu atveju tas projekto įgyvendinimas užsitęstų“, – BNS sakė susisiekimo viceministras Ričardas Degutis.

Europos Komisija (EK) trečiadienį pateikė pirminį septynerių metų trukmės ES biudžeto po 2020 metų pasiūlymą. Jame nurodoma, kad iš CEF – iš jos infrastruktūros tinklų priemonės (angl. Connecting Europe Facility – BNS) finansuojamas trijų Baltijos ir Lenkijos įgyvendinamas „Rail Baltica“ projektas – 2021–2027 metais transporto projektai turėtų gauti 12,8 mlrd. eurų – dukart mažiau nei 2014–2020 metais (24,05 mlrd. eurų).

Be to, EK siūlo iš Sanglaudos fondo pervesti 11,3 mlrd. eurų transporto projektams, todėl pirminiai indikatoriai rodo, kad bendras transporto finansavimas po 2020 metų gali būti panašus į dabartinį. Tačiau iki šiol „Rail Baltica“ nebuvo finansuojama iš šio fondo.

Jeigu po derybų ES Taryboje bei Europos Parlamente transporto finansavimas smarkiai mažėtų, kyla rizika, jog „Rail Baltica“ gaus mažiau paramos.

2014–2020 metais ES „Rail Balticai“ turėtų skirti 1,2 mlrd. eurų.

5,8 mlrd. eurų vertės „Rail Baltica“ projektą numatoma įgyvendinti iki 2025 metų pabaigos.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"