Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Linkėjimų iš kaimo laukia miesto valgytojai

 
2018 06 28 6:00
Skyriaus „Linkėjimai iš kaimo“ asortimentas nuolat plečiamas, į
bendradarbiavimą įtraukiama vis daugiau ūkininkų.
Skyriaus „Linkėjimai iš kaimo“ asortimentas nuolat plečiamas, į bendradarbiavimą įtraukiama vis daugiau ūkininkų. Įmonės nuotrauka

Ūkininkų bendradarbiavimas su didžiaisiais prekybos tinklais atveria mažiesiems gamintojams visiškai naujas veiklos galimybes. Prieš penkerius metus netoli Baisogalos, Pakiršinio kaime įkurtas „Žuvėjos“ ūkis, pradėjęs bendradarbiauti su lietuvišku prekybos tinklu „Maxima“, surado tiesų kelią, kaip pasiekti ne tik kaimyninio Radviliškio rajono, bet ir kitų Lietuvos miestų žuvies valgytojus.

„Jau daugelį metų dirbame su Lietuvos ūkininkais, kurių produkciją noriai renkasi pirkėjai. Ieškome būdų, kaip padėti ūkininkams parduoti daugiau savo pagamintos produkcijos, o pirkėjams – įsigyti ekologiškų ir pamėgtų lietuviškų produktų ne tik turguose, bet ir užsukus į šalia namų esantį prekybos centrą bet kada – patogiu jiems laiku“, – pasakojo prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Per šio prekybos tinklo specializuotą skyrių „Linkėjimai iš kaimo“ pirkėjus kasdien pasiekia ūkininkų ir smulkiųjų Lietuvos gamintojų produkcija. Jo asortimentą sudaro šviežios lietuviškos daržovės, vaisiai ir uogos, mėsos ir žuvies gaminiai, įvairūs pieno produktai, kiaušiniai, skirtingų rūšių duona, sausainiai, pyragai ir kiti kepiniai, vaisių ir daržovių sultys, aliejus, medus, įvairios valgomos augalų sėklos ir kiti maisto produktai.

Mažiesiems – galimybė augti

Daugybė šių gaminių turi tautinio paveldo sertifikatus, o nemaža jų dalis – apdovanoti „AgroBalt“ medaliais, kurie laikomi lietuviškaisiais „Oskarais“ šalies ūkininkams.

Aukso medalis šiemet įteiktas ir šamų augintojams bei perdirbėjams – „Baisogalos bioenergijai“, kurių produkcija, žymima prekės ženklu „Žuvėja“, „Maximos“ parduotuvės pradėjo prekiauti lygiai prieš metus.

„Šamus auginti pradėję prieš penkerius metus, šviežiomis ir rūkytomis žuvimis iš pradžių prekiavome tik Radvilškio rajone, vėliau su savo mobiliąja parduotuvėle pradėjome keliauti po ūkininkų turgelius, kol galiausiai praėjusių metų vasarą žengėme į „Maximą“. Dabar per šį didžiulį prekybos tinklą mūsų gaminių galima įsigyti visuose Lietuvos regionuose. Tai leido mūsų gamybos ir prekybos apimtis padidinti kelis kartus, o asortimentą – iki keliolikos rūšių įvairių gaminių. Tai ir šviežia, ir konservuota, ir džiovinta produkcija. Tiekiame į prekybą daugiau rūkytų gaminių rūšių, užtepėles. Šių metų naujiena – marinuotų šamų gabaliukai“, – „Lietuvos žinioms“ pasakojo „Žuvėjos“ atstovė Daiva Vaišnorienė.

Pasak jos, „Žuvėjos“ produkcija negalėtų pasiekti tiek daug pirkėjų, jei nebūtų atsidūrusi didžiausio Lietuvos prekybos centro lentynose, nes pačiai įmonei paprasčiausiai neužtektų žmogiškųjų resursų logistikai ir prekybai. O bendradarbiaudama su prekybos tinklu įmonė gali ramiai koncentruotis į šamų auginimą ir perdirbimą, naujų technologijų paieškas.

„Kai pradėjome bendradarbiauti su „Maxima“, sukūrėme ir papildomų darbo vietų. Didelį dėmesį skiriame ir pakuotėms. Šiuo metu parduotuvėse galima rasti 13 skirtingų pavadinimų „Žuvėjos“ produkcijos: šviežios šamo filė, įvairių skonių kepsnelių su prieskoninėmis žolelėmis, filė įvairiuose marinatuose, karštai ir šaltai rūkytos filė, konservuotų bei džiovintų gaminių. Elektroninėje parduotuvėje BARBORA.LT taip pat galima užsisakyti mūsų produktų“, – apie sėkmingą verslo organizavimą pasakojo D. Vaišnorienė.

Lentynose – 100 ūkininkų produktai

„Maximos“ komercijos vadovė V. Drulienė sakė, kad vietos ūkininkų produkcija visada buvo populiari ir yra paklausi tarp pirkėjų, o šiandien, kai pirkėjai vis dažniau prioritetą teikia sveikiems ir ekologiškiems produktams, specializuotame skyriuje „Linkėjimai iš kaimo“ pristatoma ūkininkų produkcija yra kaip niekad paklausi.

„Nepamirškime ir to, kad dabar pirkėjas yra skubantis žmogus, todėl jam yra itin aktualu, kad vienoje vietoje galėtų įsigyti mėgstamą naminį varškės sūrį, skilandį, kurį skanaudavo tik pas močiutę kaime, naminių kiaušinių ar tikros ruginės rankomis gamintos duonos. Taupydami pirkėjų laiką ir sutelkdami vietos ūkininkus, savo parduotuvėse siūlome jiems platų lietuviškuose ūkiuose užaugintų ir pagamintų produktų pasirinkimą“, – pasakojo V. Drulienė.

Jos teigimu, skyriaus „Linkėjimai iš kaimo“ asortimentas nuolat plečiamas, į bendradarbiavimą įtraukiama vis daugiau ūkininkų.

„Šiuo metu bendradarbiaujame su daugiau nei 100 Lietuvos ūkininkų, tarp kurių esama ir didelių, ir smulkių šeimos ūkių. Itin džiugu matyti, kaip nedideli šeimos ūkiai ir smulkūs gamintojai, kurie iki šiol savo užauginto derliaus gėrybes ir pačių pagamintus produktus pardavinėjo tik lokaliai, pamažu pereina į didžiąją prekybos rinką. Tad tiek mums, tiek ir ūkiams ši partnerystė leidžia augti ir stiprėti, o šio bendradarbiavimo rezultatas – plačiu lietuviškų prekių asortimentu džiaugiasi pirkėjas“, – pasakojo didžiausio šalyje prekybos tinklo atstovė.

Parduotuvėse „Maxima“ apie 80 proc. parduodamo šviežio maisto yra lietuviškas. Lietuviškų produktų gausa šio tinklo parduotuvėse išsiskiria konditerijos, kulinarijos, duonos gaminių, šviežios mėsos ir paukštienos skyriai – juose daugiau nei 90 proc. siūlomų prekių yra pagamintos Lietuvoje. Šie lietuviški produktai yra ir perkamiausi. Lietuviškos prekės sudaro daugiau kaip pusę visų prekybos tinkle „Maxima“ parduodamų prekių.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"