Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Lėšų pervedimams pakaks žinoti gavėjo telefono numerį

 
2018 08 03 8:00
Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Jau šį rudenį atveriamas kelias paprastesniems ir greitesniems mokėjimams tarp skirtingų bankų – norint pervesti lėšų pakaks žinoti gavėjo telefono numerį.

Lietuvos banko iniciatyvą sukurti bankų sąskaitos ir telefono numerių susiejimo sistemą aktyviai palaiko trys šalies komerciniai bankai, kurie ketina naudotis šia centrinio banko plėtojama paslauga. „Plėtodami Lietuvos banko mokėjimo sistemą „CENTROlink“ ir su ja susijusią infrastruktūrą, siekiame, kad kuo daugiau vartotojų turėtų galimybę telefonu atsiskaityti patogiai ir greitai už mažiausią įmanomą kainą“, – pranešime spaudai sakė Lietuvos banko valdybos narys Marius Jurgilas.

Susiejęs banko sąskaitos ir telefono numerį, vartotojas mokėjimus galės atlikti telefonu mokėjimo paslaugų teikėjo mobiliojoje programėlėje pasirinkęs gavėją iš savo telefono kontaktų sąrašo arba suvedęs lėšų gavėjo telefono numerį. Sąskaitos numerio suvesti nebereikės. Šia paslauga galės naudotis mokėjimo paslaugų teikėjų klientai, davę sutikimą susieti savo telefono numerį su banko sąskaita.

Lietuvos bankas jau pasirašė pirmąsias sutartis dėl banko sąskaitos ir telefono numerio susiejimo sistemos naudojimo su trimis šalies komerciniais bankais, per kuriuos vykdoma beveik pusė visų mokėjimų Lietuvoje.

Įsipareigojimas bendrai plėtoti paslaugą leis šią paslaugą pasiūlyti didesniam vartotojų skaičiui, be to, ja galės naudotis skirtingų mokėjimo paslaugų teikėjų klientai. Tokia paslauga ypač reikalinga momentiniams mokėjimams, kurių proveržio galima tikėtis dar šiais metais.

Mokėjimo sistema „CENTROlink“ ja besinaudojantiems mokėjimo paslaugų teikėjams leidžia savo klientams pasiūlyti itin greitus momentinius mokėjimus 24 valandas per parą ištisus metus be poilsio ir švenčių dienų.

Mokėjimo sistema „CENTROlink“ sparčiai auga – vien per 2018 m. pirmąjį pusmetį atlikta 8,625 mln. operacijų, arba 52 proc. daugiau nei pernai atitinkamu metu, jų vertė išaugo 34 proc. iki 23,5 mlrd. eurų. „CENTROlink“ paslaugomis naudojasi keliasdešimt mokėjimo paslaugų teikėjų: bankų, kredito unijų ir per Lietuvos banko infrastruktūrą prieigą turinčių šalies ir užsienio nebankinio sektoriaus dalyvių – mokėjimo ir el. pinigų įstaigų.

„CENTROlink“ teikia plačiausią Baltijos ir Šiaurės šalių regione bendros mokėjimų eurais erdvės – SEPA – paslaugų spektrą, įskaitant ir momentinius mokėjimus bei tiesioginį debetą.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"