Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Kol kas dėl alkoholio reklamos ir prekybos pažeidimų įspės

 
2018 01 19 11:04
Pasaulyje jau tapome žinomi dėl plėšomų užsienietiškų žurnalų, kuriuose - matoma alkoholio reklama./
Pasaulyje jau tapome žinomi dėl plėšomų užsienietiškų žurnalų, kuriuose - matoma alkoholio reklama./ AFP/Scanpix nuotrauka

Kontrolieriams nustačius alkoholio prekybos ir reklamos pažeidimų, alkoholiu prekiaujančios įmonės kol kas yra įspėjamos, o baudos bus skiriamos vėliau, sako Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD). Šiemet nustatyta atvejų, kai alkoholiniai gėrimai buvo parduodami jaunesniems nei 20 metų jaunuoliams ar išsinešami iš prekybos vietų, pasibaigus prekybos laikui.

Departamentas nuo sausio dešimčiai įmonių pateikė rekomendacijas dėl galimos alkoholio reklamos socialinių tinklų paskyrose arba interneto svetainėse. Departamento Tabako ir alkoholio kontrolės skyriaus vedėjas Jurgis Kazlauskas BNS teigė, kad baudos verslui nebus skiriamos pirmąjį šių metų ketvirtį.

„Toks stebėjimas ir rekomendacijų teikimas bus tęsiamas visą pirmąjį ketvirtį. Kaip ne kartą skelbėme, mūsų prioritetas šiuo atveju padėti įmonėms tinkamai įgyvendinti alkoholio reklamos draudimą, taigi, ekonominės sankcijos bus taikomos tik išimtiniais atvejais“, – BNS tvirtino J. Kazlauskas.

NTAKD duomenimis, iki sausio 19 dienos nustatyti dvylika alkoholio pardavimo tvarkos pažeidimo atvejų. Daugiausiai jie susiję su alkoholio išsinešimu iš maitinimo įstaigų ir pardavimu jaunesniems nei 20 metų jaunuoliams.

Nuo šių metų pradžios Seimas visiškai uždraudė alkoholio reklamą. Taip pat padidino alkoholio įsigijimo amžiaus cenzą iki 20 metų ir sutrumpino prekybos laikotarpį. Taip siekiama sumažinti alkoholio vartojimo mastą šalyje.

2015 metais Seimas nusprendė, jog nuo 2016 metų lapkričio draudžiama informuoti apie alkoholio kainų akcijas – visose prekybos vietose negalima jokiais būdais pirkėjams parodyti, kokiems gėrimams ir kokios taikomos nuolaidos. Sumažinta kaina etiketėje gali būti nurodyta, tačiau negali būti palyginimo su ankstesne kaina.

Departamentas dėl šio apribojimo yra skyrusi baudas bendrovėms „Maxima LT“, „Rimi Lietuva“, „Lidl Lietuva“, „Volfas Engelman“, „Gelsva“ ir „Onega Baltic Trade“.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"