Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

KLASCO pristatė aplinkosaugos priemones

 
2018 08 18 12:00
Į pažintinę ekskursiją pakviestiems žurnalistams KLASCO vadovas Vytautas Kaunas papasakojo, kokias aplinkosaugos priemones pagal Vakarų Europoje sukauptą praktiką taiko įmonė. / 
Į pažintinę ekskursiją pakviestiems žurnalistams KLASCO vadovas Vytautas Kaunas papasakojo, kokias aplinkosaugos priemones pagal Vakarų Europoje sukauptą praktiką taiko įmonė. /  „Lietuvos žinių“ nuotrauka

AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO) penktadienį į pažintinę ekskursiją pakvietė žiniasklaidos atstovus. Jiems įmonės vadovas Vytautas Kaunas papasakojo ir pademonstravo, kokias įvairias aplinkosaugos priemones pagal Vakarų Europoje sukauptą praktiką taiko įmonė.

Per pastaruosius kelerius metus į įrangą ir technologijas, kurios trumpintų operacijų laiką, mažintų jų kiekį ir energijos išteklius, saugotų aplinką nuo taršos, viena didžiausių Rytų Baltijos regione bei didžiausia Klaipėdos jūrų uosto krovos kompanija investavo maždaug milijoną eurų.

Įsigyti nauji „Tukan“ kranai sumažino operacijų skaičių bei laivų krovos trukmę, o kartu ir krovos poveikį uosto aplinkai. Įsigyta dulkių patekimą į aplinką mažinanti įranga, nutiesti nauji inžineriniai lietaus vandens surinkimo tinklai.

KLASCO pirmoji uoste įsigijo ir naudoja 6 vandens rūko patrankas, kurios drėkina krovinius. Artimiausiu metu numatyta įsigyti dar 2 tokius įrenginius. Darbuotojai apmokyti juos naudoti atsižvelgiant į vėjo kryptį ir kitas meteorologines sąlygas.

KLASCO pirmoji uoste pradėjo naudoti ekologišką medžiagą biriesiems kroviniams dengti. Krovinys specialia įranga, kuri taip pat naudojama keliams laistyti, apipurškiamas ir padengiamas vandens bei celiuliozės mišiniu krovos vietoje. Jam išdžiūvus susidaro plėvelė, kuri išlaiko jo drėgmę ir eliminuoja dulkėtumą. Ši olandų bendrovės technologija, taikoma Vakarų Europos terminaluose, buvo įsigyta atsižvelgus į perkraunamus krovinius ir bendrovės krovos zonos bei gyvenamojo kvartalo artumą.

Susitarta ir su kita bendrove dėl jos gaminamo produkto, kurį užpurškus ant krovinio susidaro stipresnė plėvelė.

Teritorijoje ir privažiuojamuosiuose keliuose nuolat valomos dulkės. Teritorija drėkinama nuolat, pastaruoju metu technika drėkina ir valo Vitės gyvenamojo kvartalo gatves.

Vidinės kontrolės tikslais bendrovė naudoja Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos prie krovos zonos pastatytos aplinkos stebėjimo stotelės duomenis ir pagal tai organizuoja krovos operacijas.

Teritorijoje planuojamos naujos aikštelės, kurios leis išplėsti krovos plotą ir sumažinti rietuvių aukštį.

Nuo praėjusių metų vasaros bendrovė naktimis apribojo kai kurių krovinių iškrovą iš vagonų. Su AB „Lietuvos geležinkeliai“ bendraujama dėl pažangių techninių priemonių keliuose panaudojimo ir greičio ribojimo, kad sumažėtų naktinio triukšmo.

Šiemet pradėta bendradarbiauti su Europos aplinkosaugos specialistais, ieškant dar efektyvesnių naujų taršos prevencijos priemonių, numatoma bendradarbiauti ir su Klaipėdos universiteto mokslininkais, dirbančiais oro tyrimų srityje. Rengiama nauja poveikio aplinkai mažinimo programa, kuri numatys priemones ir investicijų terminus.

Ateityje, kai Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija rekonstruos jūrų perkėlos terminalo krantines, dalį krovinių numatoma iškelti į pietinę teritoriją. Paraiška rekonstruoti Smeltės pusiasalio KLASCO krantines yra pateikta.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"