Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Klaipėdos linijoms užsakė du keltus

 
2018 02 19 15:44
Vidos Bortelienės nuotrauka
Vidos Bortelienės nuotrauka

Numatomi didėjantys krovinių ir keleivių srautai tarp Klaipėdos ir Kylio bei Karlshamno uostų, o taip pat griežtesni jūrų transporto ekologijos standartai danų kompaniją DFDS paskatino tęsti laivų modernizavimo programą didesnės talpos mišrių keltų užsakymais.

Kompanija DFDS išplatino pranešimą spaudai, kad vasario 12 dieną Kinijoje buvo pasirašytas susitarimas su Guangzhou tarptautine laivų statykla dėl dviejų keltų statybos Baltijos jūros linijoms. Užsakymą įvykdyti numatoma 2021 metais, vieną keltą pristatyti į paskirties vietą kinai įsipareigojo pirmojoje metų pusėje, kitą – keliais mėnesiais vėliau. Laivuose iškart bus įmontuoti dūmų filtrai, vadinamieji skruberiai.

Mišrios paskirtie ro-pax tipo nauji keltai bus didesni nei dabartiniu metu Klaipėdos linijomis plaukiantys keltai: 230 metrų ilgio, 31 metro pločio, deniuose talpinantys 4500 metrų ilgio transporto priemonių liniją ir 600 keleivių į 250 kajučių. Antai senesnio tipo, statytas 2009 metais, į Kylį plaukiantis „Victoria Seaways“ yra 199 metrų ilgio, 26,6 metrų pločio, talpina 3063 linijinius metrus krovinių ir turi 515 keleivių vietų. Karlshamno linijos keltas „Optima Seaways“, statytas 1999 metais, yra dar mažesnės krovininės talpos, juo gali plaukti 300 keleivių.

Pasak DFDS laivybos padalinio vadovo Peder Geller, į ro-pax laivus kompanija investuos 1,75 mlrd. Danijos kronų (234 mln. eurų), ir tai bus antrasis etapas vykdant naujų laivų statybos programą, kurią sudaro 4 dideli krovininiai ro-ro laivai (pirmieji du pastatyti 2017 metais, kitų laukiama po metų). Tikimasi, kad 250 kajučių ir didesnės, patogesnės viešosios erdvės ro-pax keltuose paskatins turizmą, daugiau komforto pajus ir krovininio transporto vairuotojai.

Kol kas dar svarstoma, ar naujieji keltai plaukios abiejuose Klaipėdos maršrutuose, ar, pagal poreikį, kažkuriame viename. Tačiau pranešime spaudai nurodoma, kad didesnė laivų talpa yra intensyvėjančios prekybos Baltijos jūroje poreikis.

Pernai DFDS užsakymu Flensburgo (Vokietija) laivų statykloje nuleisti į vandenį ro-ro keltai dvyniai „Gardenia Seaways“ ir „Tulipa Seways“, plaukiantys maršrutu Roterdamas – Imingemas, buvo registruoti Klaipėdos uoste.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"