Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Eterinio aliejaus pardavėjams – įspėjimas

 
2018 08 27 14:36
Pixabay.com

Konkurencijos taryba įspėjo internetinėse parduotuvėse eterinius aliejus ir neva gydančiąsias jų savybes reklamuojančias įmones. Taryba pranešė pirmąjį šių metų pusmetį atsitiktine tvarka tikrinę 25 interneto svetaines, kuriose buvo reklamuojami eteriniai aliejai. Įtarimų dėl galimo Reklamos įstatymo pažeidimo sukėlė 97 šių produktų reklamos, kuriose buvo teigiama, jog eteriniai aliejai gali padėti išgydyti galvos skausmą, migreną, depresiją, emocinį stresą ir kitas ligas.

Tarybos ekspertai paprašė reklamos skleidėjų pateikti moksliškai pagrįstus įrodymus, kurie patvirtintų tokių teiginių teisingumą. Paaiškėjo, kad nė viena eterinius aliejus reklamavusi įmonė neturėjo tokių įrodymų arba duomenys nebuvo pagrįsti moksliniais tyrimais.

„Prekybininkai dažniausiai rėmėsi moksline literatūra apie eterinius aliejus, tačiau neturėjo jokių įrodymų, kad jų reklamuojami produktai yra išgauti tokiu pačiu būdu kaip ir mokslininkų aprašomi pavyzdžiai“, – pranešime spaudai sakė Konkurencijos tarybos Nesąžiningos komercinės veiklos tyrimo skyriaus vedėja Erika Lukšė.

27 įmonėms tarybos ekspertai pateikė rekomendacijas, kaip turėtų būti skleidžiama vartotojų neklaidinanti reklama, bendrovės savo reklamas pakeitė arba nustojo jas skleisti.

Pagal šiuo metu galiojančius teisės aktus tik tie eteriniai aliejai, kurie yra registruoti kaip vaistiniai preparatai ar medicinos priemonės, gali turėti sveikatinamąjį poveikį. Išimtis taikoma tiems produktams, kurių naudą sveikatai patvirtina nepriklausomų klinikinių mokslinių tyrimų rezultatai.

Konkurencijos tarybos vykdyta stebėsena buvo prevencinio pobūdžio, kuria siekta informuoti reklamos skleidėjus apie teisinį reglamentavimą. Už klaidinančios ar neleidžiamos lyginamosios reklamos naudojimą įmonėms gali būti skiriama bauda nuo 289 iki beveik 8,7 tūkst. eurų, už pakartotinius atvejus – iki beveik 35 tūkst. eurų.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"