Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

„Sodrą“ vertina palankiai, bet linki dirbti sparčiau

 
Dainiaus Labučio (ELTA) nuotrauka

Aštuoni iš dešimties gyventojų, kuriems teko tvarkyti reikalus „Sodroje“, institucijos ir jos darbuotojų darbą vertina teigiamai. Tai parodė praėjusį gruodį atliktas visuomenės nuomonės tyrimas.

„Neretai „Sodra“ vertinama pagal socialinio draudimo išmokų ir įmokų dydžius. Juos nustato įstatymai, kuriuos mes tiesiog įgyvendiname. Taigi, šiuo tyrimu siekėme išsiaiškinti, kaip vertinama ne socialinio draudimo sistema apskritai, o „Sodros“ ir jos darbuotojų darbas“, – sako Mindaugas Sinkevičius, „Sodros“ direktorius.

Tyrimas atskleidė, kad „Sodroje“ reikalų bent kartą yra turėję 61 proc. respondentų. 79 proc. iš jų institucijos ir jos darbuotojų darbą vertina teigiamai arba greičiau teigiamai, o greičiau neigiamai ir neigiamai – 14 proc.

39 proc. apklaustų gyventojų teigė neturėję reikalų „Sodroje“.

31 proc. visų apklausos dalyvių nurodė, kad „Sodros“ darbą vertinti geriau leistų greitesnis sprendimų priėmimas, 29 proc. pageidavo aiškesnių socialinio draudimo taisyklių, 22 proc. – daugiau informacijos apie socialinį draudimą, 19 proc. linkėjo geresnio klientų aptarnavimo.

Į klausimą, kaip susidaro nuomonę arba iš kur sužino apie „Sodrą“, 68 proc. respondentų, kuriems teko susidurti su šia institucija, teigė tai patyrę bendraudami su darbuotojais, 32 proc. - iš žiniasklaidos pranešimų, 30 proc. – bendraudami su artimaisiais ar draugais, 23 proc. – naudodamiesi elektroninėmis paslaugomis.

40 proc. respondentų, kurie neturėjo reikalų su „Sodra“, nuomonę apie ją taip pat susidaro iš žiniasklaidos pranešimų, dalis pasikliauna draugų nuomone. Bendrovės „Spinter tyrimai“ vykdytame tyrime 65 šalies vietovėse buvo apklausti 1009 respondentai nuo 18 iki 75 metų.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"