Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

„Coca-Cola“ pradeda gaminti pirmuosius alkoholinius gėrimus

 
2018 03 07 14:07
Reuters/Scanpix nuotrauka

Didžiausia pasaulyje nealkoholinių gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ pirmą kartą savo 125 metų istorijoje pradės gaminti alkoholinius gėrimus.

Įmonė ketina žengti į sparčiai augančią Japonijos gazuotų silpnųjų alkoholinių gėrimų, kurie vadinami „Chu-Hi“ (čžuhai), rinką, kurioje dominuoja Japonijos prekių ženklai, tokie kaip „Strong Zero“, „Highball Lemon“ ir „Slat“, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“.

Šiuos planus „Coca-Cola“ vadina „unikaliu žingsniu įmonės istorijoje“. Įmonės Japonijos padalinio vadovų nuomone, jis yra prasmingas, ypač atsižvelgiant į „Chu-Hi“ rinkos dydį.

Beje, „Wells Fargo“ analitikai dar prieš kelis mėnesius kalbėjo apie tai, kad „Coca-Cola“ artimiausiu metu gali paskelbti apie planus įžengti į alkoholinių gėrimų rinką.

Pernai lapkritį įvykusiame susitikime su investuotojais „Coca-Cola“ generalinis direktorius Jamesas Quincey neatmetė tokio sprendimo galimybės, tačiau išsamiau šia tema nekalbėjo.

Kad įmonė ketina išbandyti savo jėgas silpnųjų alkoholinių gėrimų rinkoje, paaiškėjo iš „Coca-Cola“ Japonijos padalinio prezidento Jorge Garduno interviu, kuris buvo paskelbtas „Coca-Cola“ svetainėje.

Paklaustas, kokius naujus produktus įmonė pasiūlys rinkoje 2018 metais, J. Garduno pareiškė, jog „Coca-Cola“ ketina Japonijoje išbandyti jėgas „Chu-Hi“ produktų – „skardinėse parduodamų gėrimų, kurių sudėtyje yra alkoholio“, gazuoto vandens ir kvapiųjų medžiagų – kategorijoje.

Japonijos alkoholinių gėrimų gamintojos „Suntory“ duomenimis, „Chu-Hi“ rinka nuo 2013 metų auga po 5–25 proc. per metus.

Pasak J. Garduno, „Coca-Cola“ planai žengti į šią rinką parodo, kad įmonė ieško plėtros galimybių, neapsiribodama savo pagrindiniu verslu.

„Coca-Cola“ visada sutelkdavo dėmesį vien į nealkoholinius gėrimus ir tai yra nedidelis eksperimentas, skirtas konkrečiai mūsų rinkos nišai“, – pareiškė jis.

Alkoholio koncentracija „Chu-Hi“ gėrimuose paprastai sudaro 3–8 procentus. Be to, rinkoje siūlomi šimtai šių kokteilių skonių, todėl jie yra populiarūs tarp moterų.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"