Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
TRASA

Pristatyta knyga „Įgyvendink idėją per „Kickstarter“. Sutelktinio finansavimo vadovas“

 
-
2018 04 20 7:55

Ketvirtadienio vakarą buvo pristatyta nauja Viliaus Stanislovaičio knyga „Įgyvendink idėją per „Kickstarter“. Sutelktinio finansavimo vadovas“, skirta smalsiems, versliems ir kūrybiškiems žmonėms. Knygos idėją palaikė ir savo atsiliepimais ant knygos galinio viršelio pasidalino žinomi Lietuvos startuolių ekosistemos veikėjai: Vladas Lašas, Lietuvos verslo angelų tinklo bendraįkūrėjas,  Ilja Laurs, rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ įkūrėjas bei Roberta Rudokienė, „Startup Lithuania“ vadovė.

Renginio metu ne tik buvo pristatyta naujoji Viliaus Stanislovaičio knyga „Įgyvendink idėją per „Kickstarter“. Sutelktinio finansavimo vadovas“ knyga, bet ir savo patirtimi pasidalino ir lietuviai, sėkmingai įgyvendinę savo projektus per „Kickstarter“. Justinas Jakštonis, socialinio-mados prekės ženklo „Not Yet Decided“ kūrėjas, pasakojo apie tai, kaip pasiruošti sutelktinio finansavimo kampanijai pasitelkiant kūrybiškumą ir neišleidžiant nė cento reklamai. O Ruslanas Trakšelis, išmaniojo trintuvo „Millo“ išradėjas, atskleidė, kokių laiko bei finansinių resursų reikalauja pasiruošimas technologiškai sudėtingesniems produktams, kuriems reikia 100 tūkst. dolerių ar didesnio finansavimo. Po pranešimų buvo diskutuojama su Lietuvos verslo angelų tinklo bendraįkūrėju Vladu Lašu ir investicinio fondo „Goldfish Fund“ partneriu Tomu Martūnu apie tai, kada verta rinktis sutelktinį finansavimą, o kada kreiptis į investuotojus.

Knygos autorius Vilius Stanislovaitis teigė, kad knygą rašyti paskatino sėkmingas debiutas „Kickstarter“ platformoje, kurioje pritraukė 200 rėmėjų ir 35 pasaulio šalių ir du su puse karto viršijo pradinį tikslą.

„Daugelis žmonių turi klaidingą nuomonę apie „Kickstarter“ ir kitas sutelktinio finansavimo platformas. Jiems atrodo, kad užtenka įkelti savo projektą į platformą ir pinigai atsiras savaime. Deja, tai yra klaidingas įsitikinimas, kuris plinta dėl spaudoje viešinamų sėkmės istorijų. Neįsigilinę į platformos veikimo principus žmonės nesupranta, kad už sėkmingų projektų slypi nuoseklios ir kryptingos pastangos. Todėl vienas iš mano tikslų buvo paprastai paaiškinti, kaip iš tikro reikia pasiruošti idėjos pristatymui sutelktinio finansavimo platformoje, kaip surinkti auditoriją ir kaip sudominti tikslinius klientus, kad šie, atėjus laikui, paremtų jūsų projektą.“

Anot autoriaus, sutelktinis finansavimas jaunam verslui yra svarbus tuo, kad padeda patikrinti, ar konkreti idėja turi paklausą tarptautinėje rinkoje. Jei projektas sulaukia susidomėjimo, tokiu būdu įmanoma pritraukti pirmuosius klientus, kurie ne tik perka produktą, bet ir prisideda prie kūrėjo tikslų įgyvendinimo.

Knygoje daugiausiai dėmesio skiriama pasiruošimui sutelktinio finansavimo kampanijai: kaip išanalizuoti panašius projektus ir įvertinti jų stipriąsias bei silpnąsias puses, kaip suburti potencialius rėmėjus, kaip užmegzti ryšį su žiniasklaida, kaip sudominti įtakinguosius, kad šie padėtų viešinti projektą ir kitus būdus, kurie užtikrintų sėkmingą kampanijos pradžią. Taip pat pateikiami interviu su šešiolika lietuvių kūrėjų, pristačiusių savo projektus „Kickstarter“ ar „Indiegogo“ platformose. V. Stanislovaitis tikisi, jog knygoje aprašomos lietuvių patirtys įkvėps skaitytojus ir paskatins juos įgyvendinti savo idėjas.

„Turime tikrai daug puikių ir įdomių lietuviškų projektų: elektroninė nosis „Food Sniffer“ buvo pristatoma didžiausiose JAV televizijose, dviračių parkavimo sistemos „Parkis“ vaizdo klipas sulaukė daugiau nei 50 mln. peržiūrų socialiniuose tinkluose – visos šios istorijos aprašytos knygoje ir jos garsina Lietuvos vardą visame pasaulyje. Esu tikras, kad kiekvienas skaitytojas atras jam artimiausią istoriją ir tai paskatins imtis to taip svarbaus pirmojo žingsnio.“

Šiuo metu knygą „Įgyvendink idėją per „Kickstarter“. Sutelktinio finansavimo vadovas“ galima įsigyti svetainėje https://www.igyvendinkideja.lt/, elektroniniuose knygynuose knygos.lt, patogupirkti.lt ir knygų tinkle „Vaga“. Greitu metu knyga turėtų pasirodyti ir didžiųjų miestų „Maxima“, „Rimi“ prekybos centruose bei „Pegaso“ knygynuose.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"