Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
TRASA

Automobilių mokesčio idėjos nelaidoja

 
2017 12 07 14:21
Jeigu įvestume automobilių mokestį, pirmiausia jis paliestų mažiau uždirbančius“, – Seime kalbėjo ministras.
Jeigu įvestume automobilių mokestį, pirmiausia jis paliestų mažiau uždirbančius“, – Seime kalbėjo ministras. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Finansų ministras Vilius Šapoka sako, kad automobilių mokestis dar labiau padidintų žmonių pajamų nelygybę, tačiau nepaisant to, jis mano, kad mokesčio įvedimą galima svarstyti.

„Taip, toks klausimas yra svarstytinas“, – ketvirtadienį Seime, pristatydamas pakoreguotą kitų metų biudžeto projektą, sakė V. Šapoka.

Parlamentaras Kęstutis Glaveckas klausė, ar Lietuva dar ilgai be šio mokesčio „galės išsiversti“.

Ministras įspėjo, kad automobilių mokestis pirmiausia paliestų mažiausiai uždirbančius žmones. V. Šapoka taip pat mano, automobilių parkas Lietuvoje yra senas.

„Jo didžioji dalis yra gana seni automobiliai, tuo tarpu naujesni dažniau priklauso verslo subjektams, kur jau savo esme netiesiogiai yra taikomas apmokestinimas. Jeigu įvestume automobilių mokestį, pirmiausia jis paliestų mažiau uždirbančius ir tokiu požiūriu gali susidaryti situacija, kad pajamų nelygybę mes dar labiau padidintume“, – Seime kalbėjo ministras.

V. Šapoka pripažįsta, kad šie aspektai „reikalauja diskusijų“.

„Politinė diskusija tikrai vyks ir bent kuriam nors laikui turėtume padėti tašką ir išvadas, verta ar neverta su tuo prasidėti. Bet išsiversti be jų tikrai galima, skiriant dėmesį būtent kovai su šešėline ekonomika“, – kalbėjo V. Šapoka.

Europos Komisijos ir Tarptautinis valiutos fondo ekspertai ne kartą yra rekomendavę Lietuvai mažinti mokestinę naštą dirbantiems asmenims, perkeliant ją kitiems šaltiniams, įskaitant ir automobilių mokesčiui.

2014 metų pradžioje tuometinė Algirdo Butkevičius Vyriausybė svarstė idėją įvesti automobilių mokestį, tačiau neradus sutarimo, jos buvo atsisakyta.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"