Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
TRASA

„Volkswagen“ vėl žada: „vabalą“ varys elektra

 
2017 01 21 13:55
Vokietijos koncernas plačiau neaiškino, kodėl 2012 metais pristatytas koncepcinis elektromobilis "Volkswagen Beetle" taip ir netapo serijine mašina.  
Vokietijos koncernas plačiau neaiškino, kodėl 2012 metais pristatytas koncepcinis elektromobilis "Volkswagen Beetle" taip ir netapo serijine mašina.   Gamintojo nuotrauka

Praėjusių metų balandį Vokietijos koncernas „Volkswagen Group“ pranešė, kad 2018-aisiais bus stabdoma legendinių „Beetle“ gamyba Meksikoje, o vietoj jų kompanijos gamykloje bus renkami visureigiai „Tiguan“. Tačiau portalas hybridcars.com tikina, kad legendinį „vabalą“ laidoti dar anksti.

Anot portalo, šiuo metu Detroite (JAV) vykstančioje Tarptautinėje Šiaurės Amerikos automobilių parodoje „NAIAS-2017“ „Volkswagen“ automobilių prekinio ženklo vyriausiasis dizaineris Klausas Bichoffas žurnalistams prasitarė, jog kompanija nenori atsisakyti legendinio modelio, ir dabar esą yra vertinami keli jo tolesnės plėtros variantai. Vienas iš variantų yra toks, kad ateityje „Volkswagen Beetle“ būtų elektromobilis. „Galutinis sprendimas kol kas nėra priimtas, tačiau neatmestina, kad „vabalo“ ateitis yra susieta su elektra“, – hibridcars.com publikacijoje cituojamas K.Bichoffas.

Neseniai „Volkswagen Group“ pažadėjo per artimiausius aštuonerius metus pradėti gaminti trisdešimt naujų elektromobilių ir papildomai įkraunamų hibridų. Juos žadama surinkinėti ant platformos „Modular Electric Toolkit“, kurią vokiečiai yra pristatę kaip koncepcinių elektromobilių „Budd-e, I.D.“ ir „I.D. Buzz“ dalį. Esą ta pati platforma bus naudojama ir gaminant elektrinį „Volkswagen Beetle“.

Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad apie tai, jog „vabalas“ bus elektromobilis, „Volkswagen Group“ kalbėjo jau 2012-aisiais. Tų metų sausio pradžioje vykusioje Detroito parodoje netgi buvo pristatytas koncepcinis elektromobilis „E-Bugster“. Tai buvo elektrinė 2011 metais debiutavusio ir Meksikoje gaminto „Beetle“ versija.

Dvivietį „E-Bugster“ gamintojai pristatė kaip „sportinį automobilį“. Šio modelio aukštis buvo mažesnis nei 1,4 m (90 mm mažiau nei įprasto „Beetle“), ilgis – 4,28 m, plotis – 1,84 m. Gamintojai nurodė, kad elektromobilyje buvo sumontuota „Blue-e-Motion“ sistema. „Volkswagen E-Bugster“ 20 colių ratus suko 114 AG elektros motoras. Automobilis su įkrautomis baterijomis galėjo nuvažiuoti iki 180 km, o iki 100 km/val. įsibėgėti per 10,9 sek. Tačiau „E-Bugster“ taip ir netapo serijiniu elektromobilio modeliu.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"