Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

„Facebook“ pertvarka: prioritetas – draugų ir šeimos narių pranešimams

 
2018 01 13 10:49
pixabay.com nuotrauka

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ pranešė apie sprendimą iš esmės pakeisti savo naujienų juostos srautą ir pirmenybę teikti draugų ir šeimos narių pranešimams, o ne reklaminiam ir žiniasklaidos turiniui.

Toks sprendimas yra nerimą keliantis signalas žiniasklaidai, kurie siekia pritraukti skaitytojų ir gauti daugiau reklamos pajamų. Tačiau „Facebook“ teigia, kad dėl tokios sprendimo vartotojai mėgausis „sveikesniais potyriais“.

Tai, kaip „Facebook“ reitinguoja pranešimus, turės įtakos socialiniam bendravimui ir santykiams, sakė naujienų srauto produkto vadybininkas Johnas Hegemanas (Džonas Hegemanas).

„Tai yra didelis pokytis, – agentūrai AFP sakė jis. – Žmonės iš tiesų mažiau laiko praleis feisbuke, tačiau mes nesijaudiname, nes jų praleistas laikas bus kokybiškesnis ir galiausiai turės gerą poveikį mūsų verslui.“

Pavyzdžiui, šeimyninis vaizdo įrašas, kurį socialiniame tinkle paskelbs žmona ar vyras, naujienų sraute bus svarbesnis už kokį nors mėgstamo restorano pranešimą.

„Mes manome, kad žmonių bendravimas yra svarbesnis už pasyvų vartotojišką turinį, – sakė J. Hegemanas. – Tai bus vienas svarbiausių mūsų pakeitimų.“

Nuo spalio atliekami bandymai tokiose šalyse, kaip Slovakija, Gvatemala ir Bolivija, parodė, kad po pakeitimų gerokai sumažėjo žiniasklaidos priemonių pranešimų paspaudimų skaičius socialiniame tinkle.

„Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas (Markas Zukerbergas) savo „Facebook“ puslapyje pripažino, kad tokie didelio masto pakeitimai gali turėti neigiamos įtakos kompanijos finansiniams rodikliams. Praėjusį ketvirtį „Facebook“ pajamos iš reklamos siekė 10,14 mlrd. JAV dolerių.

„Mes atliekame didelius pakeitimus, susijusius su tuo, kaip vystome „Facebook“, – sakė jis.

Anot M. Zuckerbergo, naujas kompanijos tikslas yra ne padėti klientams rasti reikiamo turinio, bet padėti jiems siekti visaverčio bendravimo.

„Mums įgyvendinant šiuos pakeitimus, jūs matysite mažiau bendro turinio, tokio, kaip, pavyzdžiui, verslo ir žiniasklaidos pranešimai, – sakė kompanijos vadovas. – Aš manau, kad po pakeitimo laikas, kurį žmonės praleidžia feisbuke, sutrumpės. Tačiau taip pat tikiuosi, kad jie tą laiką socialiniame tinkle jie leis naudingiau.“

Pasak M. Zuckerbergo, „Facebook“ vartotojai pasikeitimus pastebės jau per ateinančias kelias savaites.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"