Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJALŽ RENGINIAI
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
MOKSLAS IR IT

Socialinių tinklų robotas padės įmonėms sutaupyti

 
2018 09 12 8:00
"Yellow Hammock" komanda.
"Yellow Hammock" komanda.

Kokybiškas klientų aptarnavimas – būtinybė bet kokiam verslui. Vis spartėjanti robotizacija neaplenkė ir šios srities, todėl nenustebkite, jei norėdami pasiteirauti apie prekę socialiniame tinkle, bendrausite su robotu, atsakinėjančiu į jūsų klausimus. Perspektyvią nišą pastebėjęs įmonės „Yellow Hammock“ vadovas Domas Inta šiandien bendradarbiauja ne tik su Europos, bet ir Azijos įmonėmis, o ateityje tikisi tapti svarbia sparčiai augančios rinkos dalimi.

– Kaip kilo idėja sukurti pokalbių robotą?

– Idėja kilo po kasmetinės „Facebook F8“ konferencijos 2016-ųjų balandį ir jos metu pristatytos „Messenger“ platformos, skirtos pokalbių robotams kurti. Technologijos tikslas – automatizuoti verslo klientų aptarnavimą socialiniame tinkle, suteikiant klientui aktualią informaciją. Įžvelgę robotų naudą bei potencialą, pradėjome analizuoti rinkas ir gryninti savo verslo modelį, taip 2017-ųjų rugsėjį atsirado įmonė „Yellow Hammock“.

– Kuo jūsų produktas naudingas įmonėms?

– Socialiniuose tinkluose pokalbių robotas yra nepakeičiamas įrankis, norint vienu metu bendrauti su daugybe klientų. Šį sprendimą pasirinkusios įmonės yra suinteresuotos rasti naujų klientų pritraukimo būdų, padidinti pardavimus. Pavyzdžiui, klientų aptarnavimo centruose dirba šimtai pirkėjams iškilusias problemas sprendžiančių darbuotojų, kurie atsakinėja į besikartojančius klausimus. Tokiais atvejais nenumatytos situacijos iškyla gana retai, o klientai vis tiek yra priversti laukti eilėse. Pokalbių robotai gali išspręsti šią problemą, vienu metu aptarnaudami tūkstančius žmonių, taip sumažindami įmonių darbuotojų krūvį.

– Kaip sekasi tobulinti produktą? O gal jis jau užbaigtas?

– Tikrai ne. Pokalbių robotų potencialas nesibaigia su iš anksto numatyta pokalbio eiga, pasirenkant vieną iš kelių variantų, viskas slypi giliau. Dirbtinio intelekto rinkoje, norint išlikti konkurencingiems, reikia nuolatinio progreso, todėl visada ieškome sprendimų, atitinkančių aukščiausius klientų lūkesčius. Mūsų kuriami robotai naudoja kalbos apdorojimo, balso komandų supratimo ir atpažinimo bei mašininio mokymosi algoritmus. Vartotojui tai leidžia su robotu bendrauti visiškai laisvai ir atsakymų į užklausas sulaukti tiek balso, tiek teksto komandomis.

Taip pat kuriame programėles, kuriose vartotojai ne tik gaus atsakymus į klausimus, bet ir tame pačiame susirašinėjimo lange galės peržiūrėti prekių katalogus bei apsipirkti. Robotai taip pat galės siųsti pranešimus apie prekes ar paslaugas, o pritaikius papildytos realybės modelius, leisime vartotojui pamatyti produktą „kitu kampu“.

– Su kokiomis įmonėmis bendradarbiaujate? Su kokiais iššūkiais susiduriate pritaikydami sprendimus skirtingiems klientams?

– Dirbame su Baltijos jūros regiono bei Centrinės Europos šalių klientais, kurių veikla yra labai įvairi. Šios kompanijos užsiima e. prekyba, maisto tiekimu, automobilių nuoma, telekomunikacijomis, finansinėmis technologijomis. Mūsų kuriami produktai yra universalūs, todėl sprendimus pritaikyti galime bet kokiai veiklai. Džiaugiamės, kad kompanijos, kurios naudojasi mūsų paslaugomis, pasiekė puikių pardavimų rezultatų, juos padvigubino ar net patrigubino ir smarkiai sumažino kaštus, skiriamus klientų aptarnavimui.

– Kaip sekasi konkuruoti globalioje rinkoje?

– Šiuo metu dėmesį skiriame Centrinės Europos bei Azijos regionams, nes čia mūsų paslaugų paklausa yra didesnė nei Lietuvoje ir aplink esančiose valstybėse. Pati rinka yra dar pakankamai jauna, konkurentai dažniausiai siūlo tik įrankius šiems robotams kurti, kurie nereikalauja specifinių programavimo žinių, tačiau tokių robotų funkcionalumas yra ribotas. Tai lemia, jog didelė tokį produktą išbandžiusių įmonių dalis nusivilia, nes nepasiekia išsikeltų tikslų. Todėl labai svarbu atsižvelgti į visus kliento poreikius, o mūsų komanda į kiekvieną atvejį gilinasi individualiai, stengiamės pasiūlyti atitinkamą sprendimą. Tai leidžia mums išsiskirti iš konkurentų.

Įmonės "Yellow Hammock" direktorius Domas Inta.
Įmonės "Yellow Hammock" direktorius Domas Inta.

– Kokie „Yellow Hammock“ ateities planai?

– Planuojame ir toliau kurti naujas technologijas, ieškoti dirbtinio intelekto sprendimų, tobulinti mūsų kuriamus robotus, kad jų priimami sprendimai būtų spartesni ir tikslesni. Remiantis statistika, iki 2019 metų intelektinių sistemų ir daiktų interneto rinka išaugs 70–80 procentų, o 2022 metais šias technologijas naudojančioms kompanijoms ir vartotojams padės sutaupyti iki vieno trilijono dolerių paslaugų ir aptarnavimo kaštų, todėl šia linkme ir judėsime.

. . .

Pasinaudokite investicijomis inovacijoms kurti pagal Ūkio ministerijos administruojamas ES investicijų priemones:

„Intelektas. Bendri mokslo-verslo projektai“ – inovaciniams produktams ar procesams kurti. Paraiškų teikimo terminas iki 2018 m. rugsėjo 25 d.

„Intelektas LT-2“ – bendriems mokslo ir verslo inovatyviems projektams vykdyti. Paraiškų teikimo terminas iki 2018 m. rugsėjo 25 d.

„Inostartas“ – inovatyvioms idėjoms, produkto vystymui ar tyrėjų ir mokslininkų įdarbinimui. Paraiškų teikimo terminas iki 2020 m. rugsėjo 30 d.

„Inočekiai“ – inovacinės veiklos pradžiai ir tęstinumui. Paraiškų teikimo terminas iki 2020 m. rugsėjo 30 d.

„Inopatentas“ – išradimų patentavimui ir dizaino registravimui tarptautiniu mastu. Paraiškų teikimo terminas iki 2020 m. lapkričio 30 d.

„Inostažuotė“ – MTEPI veiklas vykdančių įmonių darbuotojų mokymui ir technologinių įgūdžių tobulinimui užsienio MTEPI centruose arba įmonėse. Paraiškų teikimo terminas iki 2020 m. birželio 30 d.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
MOKSLAS IR IT
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"