Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATALŽ RENGINIAI
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Teikiami prezidentės pasiūlymai už klaidinančią reklamą

 
2018 10 11 7:35
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Seimui teikiamos prezidentės Dalios Grybauskaitės siūlymas nuo kitų metų liepos geriau apsaugoti vartotojus nuo klaidinančių reklamų ir užtikrinti sąžiningą konkurenciją.

Šalies vadovės vyriausioji patarėja Lina Antanavičienė po pietų Seimui pristatys keturių įstatymų pataisas.

D. Grybauskaitė siūlo baudas susieti su įmonės pajamomis – skirti baudas iki 3 proc. metinių pajamų, bet ne daugiau 100 tūkst. eurų. Už pakartotinį pažeidimą bauda siektų 6 proc. pajamų, bet ne daugiau 200 tūkst. eurų.

Šiuo metu maksimali bauda už klaidinančią reklamą yra 8,7 tūkst. eurų.

Taip pat siūloma didinti baudas už Reklamos bei Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymų pažeidimus. Be to, siūloma keisti Konkurencijos įstatymą, numatant, kad paskirtos baudos būtų mokamas iš karto arba pateikiama baudos dydį atitinkanti banko garantija.

Šiuo metu įmonės baudas turi sumokėti per 3 mėnesius, bet Konkurencijos tarybos nutarimą apskundus teismuose, baudos mokėjimas atidedamas keliems metams.

Teisėkūros pagrindų įstatymo pataisa siekiama aiškiai apibrėžti atvejus, kada teisės aktų projektų poveikio vertinimas konkurencijai yra privalomas. Tikimasi, kad tai keistų įvertinti, ar projektas nedarytų žalos vartotojams bei šalies ekonomikai.

Konkurencijos tarybos pirmininkas Šarūnas Keserauskas anksčiau yra sakęs, kad pakeitimai padėtų išvengti atvejų, kai po kelių metų bylinėjimosi nebelieka nubaustos įmonės ir baudos išieškojimas tampa neįmanomas.

Konkurencijos taryba 2015–2017 metais už klaidinančią reklamą įmones baudė 14 kartų. Pastaruoju metu už klaidinančią reklamą vis dažniau nubaudžiamos nekilnojamojo turto plėtros bendrovės, daugiabučius reklamuodamos pažeidžiant statymus.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"