Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
LIETUVA

Užsieniečius Lietuva vilios nauju turizmo prekės ženklu 

2016 spalio 19 d. 17:50
Lietuvos žinių archyvo nuotrauka

Iki 2020 metų užsieniečius Lietuva kviesis naudodama naują turizmo prekės ženklą, jo sukūrimas kainavo apie 40 tūkst. eurų.

Turizmo rinkodaros akcentu Valstybinis turizmo departamentas pasirinko šviesiai žaliame pašto ženklo fone esantį šūkį „Lithuania. Real is beautiful“ („Lietuva. Grožis tikrume“).

Departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė trečiadienį pristatydama ženklą sakė besitikinti, kad jis darys Lietuvą labiau matomą ir išsiskiriančią bent jau iš kaimyninių valstybių.

„Netikiu tomis pasakomis, kad vien ženklas galės (į Lietuvą privilioti daugiau turistų – BNS), bet tikrai tikiu, kad su šia koncepcija su išgrynintomis vertybėmis ir jų tiksliu panaudojimu, būsime labiau matomi, įdomesni ir labiau išsiskiriantys iš kitų valstybių ar bent jau iš kaimyninių šalių“, – BNS sakė J.Kazlauskienė.

Nuotrauka iš tourism.lt
Nuotrauka iš tourism.lt

Ženklas dar nėra patentuotas, tačiau Valstybinis turizmo departamentas žada tai padaryti artimiausiu metu.

J.Kazlauskienė teigė, jog naujo ženklo reikėjo, nes atnaujinama Lietuvos turizmo rinkodara, o naudotas šūkis „Lietuva – drąsi šalis“ yra šalies, o ne turizmo prekės ženklas.

„Iš anksto norime atsiriboti nuo galimų spekuliavimų tema apie visos šalies įvaizdžio strategiją“, – žurnalistams sakė departamento vadovė.

Pasak jos, šį ženklą užsienio turistai jau įvertino: „Apklausėme užsieniečių grupę Vilniuje. Pasitikrinome pasižiūrėti, ar jie supranta, apie ką čia kalba. Jeigu parodome vien tik logotipą be nuotraukų gal ir nelabai supanta, bet jo vieno mes praktiškai ir nenaudosime. Bet jiems labai patiko šriftas, primenantis medžius, augimą, pozityvą“.

GOOGLE rekomenduojaStraipsnio tęsinys – žemiau

Vėliau taip pat bus pradėti gaminti suvenyrai su naujuoju turizmo prekės ženklu.

J.Kazlauskienė pranešė, kad su Lietuvos paštu bus tariamasi ir apie pašto ženklų serijos kūrimą.

Naujojo Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepcija sukurta bendradarbiaujant su konkursą laimėjusia reklamos agentūra „New!“. Šalia ženklo pirmą kartą atsiras atskiras šūkis ir vietiniam turizmui. Vietinio turizmo rinkodara remsis klausimu „O čia ar buvai?“, skatindama keliautojus atrasti konkrečias įdomias vietas Lietuvoje.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"