Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
LIETUVA

Turizmo departamentas kol kas lieka be vadovo 

2017 rugsėjo 15 d. 13:45
Alinos Ožič (LŽ) nuotrauka

Turizmo departamentas kol kas neturės nuolatinio vadovo. Pakartotiniame konkurse nė vienas iš trijų dalyvių nesurinko pakankamai balų, kad būtų paskirtas vadovu.

„Neturime naujo vadovo. Iš pradžių buvo penki kandidatai, pateikę paraiškas ir atitikę reikalavimus, tačiau dabar konkurse sudalyvavo tik trys kandidatai, bet nė vienas iš jų nesurinko pakankamai konkursinių balų“, – BNS teigė ūkio ministro atstovas spaudai Mindaugas Janulionis.

Jis negalėjo pasakyti, kaip bus elgiamasi toliau.

Laikinai departamentui vadovaujanti Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė BNS sakė konkurse nedalyvavusi.

„Aš nebuvau pateikusi dokumentų“, – BNS sakė laikinoji įstaigos vadovė.

Pirmasis departamento vadovo konkursas paskelbtas vasarį, kai buvusi jo vadovė Jurgita Kazlauskienė atsistatydino, paaiškėjus, jog Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės tam naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas. Tuomet nė vienas iš 10-ies kandidatų nesurinko būtino balų skaičiaus. Vėliau buvo paskelbtas antrasis konkursas.

Žiniasklaida skelbė, kad „Facebook“ puslapio „Lithuania. Real is Beautiful“ kūrėjai Lietuvai užsieniečiams pristatyti naudoja pigiai kainuojančias portalų „Shutterstock“ ar „Flickr“ iliustracijas. Pernai vykusį konkursą rinkodaros socialiniuose tinkluose, reklamos ir turinio rinkodaros paslaugų teikimui įmonių „Open Agency“ ir „Turinio rinkodara“ konsorciumas laimėjo pasiūlęs 140 tūkst. eurų kainą.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"